استاندار قم عنوان کرد

اجازه ایجاد شائبه در انتخابات را نمی دهیم/رعایت قانون سرلوحه کار ستاد انتخابات قم

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۲:۰۸:۳۶
کد خبر: ۸۵۲۴۰۰
اجازه ایجاد شائبه در انتخابات را نمی دهیم/رعایت قانون سرلوحه کار ستاد انتخابات قم
استاندار قم جلب اعتماد عمومی جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مهمترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف است و همه باید تلاش کنیم مردم در انتخابات پیش رو حضوری باشکوه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد انتخابات قم در تالار امام جواد (ع) استانداری افزود: دشمنان نظام و معاندان در خارج و داخل کشور درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت هستند و همه جریان‌های سیاسی با یک وفاق ملی و همگرایی باید از این توطئه دشمن جلوگیری کنیم، چراکه تاثیرهای منفی در برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مرم خواهد داشت.

وی جلب اعتماد عمومی جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مهمترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف است و همه باید تلاش کنیم مردم در انتخابات پیش رو حضوری باشکوه داشته باشند.

سرمست اضافه کرد: مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، سرمایه‌ای برای نظام به شمار می‌آید و انشاالله با همکاری همه مسئولان، نخبگان و جریان‌های سیاسی، مردم قم در این انتخابات حضوری پررنگ‌تر از سال‌های گذشته داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ساختار ستاد انتخابات قم شکل گرفته و شرح وظایف کمیته‌های مختلف این استاد ابلاغ شده است افزود: خوشبختانه اعضای ستاد انتخابات استان داری دانش و تجربه کافی در برگزاری انتخابات هستند.

به گفته وی، تعامل بسیار خوبی در استان قم وجود دارد و امیدواریم این تعامل در طول ایام انتخابات نه تنها استمرار یابد بلکه تقویت شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در کل کشور به ویژه استان قم باشیم.

سرمست با بیان اینکه رعایت قوانین انتخابات در دستور کار ستاد انتخابات قم قرار دارد افزود: امنیت برگزاری انتخابات نیز در دستور کار این ستاد قرار گرفته و با مسائلی که می‌تواند چالش گر امنیت انتخابات باشد مقابله خواهد شد، چراکه بحث امنیت در قم فراتر از استانی بعد ملی و بین المللی دارد.

وی سلامت انتخابات را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: به دست اندرکاران ستاد انتخابات قم توصیه شده که بحث بی طرفی را دنبال کنند و فضای انتخابات را به سمتی ببرند که شائبه دخالت در آن نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز