راهپیمایی بانوان قمی در حمایت از حجاب و عفاف برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۴:۱۴
کد خبر: ۸۶۷۳۵۶
راهپیمایی بانوان قمی در حمایت از حجاب و عفاف برگزار شد
همزمان با دهه فرخنده و خجسته کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) جمعی از بانوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم روز یکشنبه پس از برگزاری همایش دختران آفتاب در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اقدام به برگزاری راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالی که تصاویر مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب، شاخه‌های گل و پلاکاردهایی با مضمون اهمیت حجاب و عفاف از دیدگاه اهل بیت و بزرگان دین در دست داشتند با عبور از خیابان معلم، چهار راه شهدا و خیابان ارم وارد صحن امام رضا (ع) حرم بانوی کرامت شدند و با حضور در کنار مضجع شریف و نورانی حضرت معصومه (س) با نثار شاخه‌های گل به این اسوه تقوا و پاکدامنی ابراز ارادت نمودند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم در این راهپیمایی در سخنانی با اشاره به نقش مؤثر بانوان فرهنگی تبلیغی در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه خاطرنشان کرد: بانوان مبلغه باید با سلاح علم در عرصه ترویج حجاب و عفاف و مقابله با فساد و ابتذال حضور جدی پیدا کنند.

حجت الاسلام سعید روحانی بر ضرورت بهره گیری از روش‌های نوین و اثربخش تبلیغی برای دعوت بانوان بدحجاب به رعایت حجاب و حفظ حرمت‌ها و ارزش‌های اسلامی تاکید کرد.

وی بیان داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم حمایت‌های لازم را از فعالان حجاب و عفاف انجام می‌دهد تا هدف‌های مورد نظر در این زمینه تحقق پیدا کند.

اول تا یازدهم ذی القعده و فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز