احداث ۳ هزار واحد مسکونی در قم

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۳:۵۰
کد خبر: ۸۷۵۵۶۰
احداث ۳ هزار واحد مسکونی در قم
مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده ۳ هزار واحد مسکونی در قالب اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری پردیسان و همچنین طرح‌های مشارکتی در قم احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن صبوری در دومین جلسه شورای تامین مسکن با اشاره به برنامه‌های استان در رابطه با تامین مسکن گفت: شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان باید نسبت به آماده‌سازی این اراضی اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: با پایان تحویل پروژه‌های مسکن مهر، رویکردهای جدید دولت در رابطه با تامین مسکن به‌صورت جدی در سطح استان دنبال می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت واحدهای مسکن مهر بیان کرد: طبق سیاست دولت تا پایان شهریورماه سال جاری باید تمام پروژه‌های مسکن مهر به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شود.

صبوری ادامه داد: در حال حاضر ۲۸۴ واحد مسکن مهر قم به مرحله تکمیل نرسیده و هنوز آماده واگذاری به متقاضیان نیست.

وی اضافه کرد: از این ۲۸۴ واحد باقی‌مانده مسکن مهر، ۹۰ واحد مراحل پایانی عملیات عمرانی خود را پشت سر گذاشته و تا پایان شهریورماه آماده واگذاری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی قم همچنین عنوان کرد: در قالب رویکردهای تامین مسکن، احداث ۵۰۰ واحد مسکونی در دستور کار این اداره کل قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین و احداث مسکن در استان، آماده‌سازی اراضی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در اولویت اداره کل راه و شهرسازی قم قرارگرفته است.

صبوری با اشاره به بلاتکلیفی اراضی ۲۸ هکتاری شهرک پردیسان نیز گفت: طبق قرارداد منعقده بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری قم باید تاسیسات زیربنایی این اراضی را تامین کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز