امروز رخ داد؛

برگزاری دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قم

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۲:۱۵
کد خبر: ۸۷۶۵۵۹
برگزاری دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قم
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قم با موضوع نکوداشت هفته ازدواج در توابع استان قم در بخش سلفچگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این جلسه که به ریاست فرماندار شهرستان قم و با حضور منعم مدیرکل و رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان، روسای ادارات شهرستان قم و همچنین بخشداران در محل بخشداری سلفچگان قم تشکیل شد به دستور فرماندار قم مقرر شد از محل اعتبارات دهیاری ها طرح ها و برنامه ها با موضوع نکوداشت هفته ازدواج و نیز ساماندهی امور جوانان توابع  اعتبارات مورد نیار تامین شود.

همچنین مقرر شد دوره های آموزش پیش از ازدواج توسط دستگاه‌های اجرایی استان قم در بخش های توابع شهرستان قم برگزار شود که در این جلسه بخشداران نسبت به ارائه گزارش اقدامات در زمینه ساماندهی امور جوانان و همچنین برنامه‌های خود جهت نکوداشت هفته ازدواج اقدام کردند.

از سوی دیگر قرار شد تا جلسات ساماندهی امور جوانان بخش ها به صورت منظم برگزار و گزارش آن در جلسات ستاد شهرستان توسط بخشداران ارائه گردد.

بخشداران نیز موظف شدند تا با اطلاع رسانی و همچنین تامین وسیله ایاب و ذهاب شرایط حضور جوانان و خانواده های جوان در جشنواره و نمایشگاه استان در هفته ازدواج که در محل خانه جوانان برگزار می‌شود فراهم نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز