مدیرکل صدا و سیما استان قم:

تولیدات ویژه مساجد در شبکه قم منعکس می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۱:۰۱
کد خبر: ۸۷۷۷۲۸
تولیدات ویژه مساجد در شبکه قم منعکس می‌شود
مدیرکل صدا و سیما استان قم گفت: در راستای پیگیری مصوبات قرارگاه 19 دی استان قم در حوزه مسجد نیز تولیدات رسانه‌ای مطلوبی تهیه شده است که با توجه به نکات و اصول مورد نظر در شبکه قم منعکس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: صدا و سیما شناسایی و بررسی برخی از ناهنجاری‌های موجود در استان که خلاف قانون است را دنبال می‌کند و در این راستا در گزارش‌های تلویزیونی خود عملکرد اشتباه و بی‌توجهی دستگاه‌ها را نیز انعکاس خواهد داد.

وی اضافه کرد: در راستای پیگیری مصوبات قرارگاه ۱۹ دی استان قم در حوزه مسجد نیز تولیدات رسانه‌ای مطلوبی تهیه شده است که با توجه به نکات و اصول مورد نظر در شبکه قم منعکس خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم خاطرنشان کرد: در برخی از عرصه‌ها قانون‌های مورد نیاز برای رعایت اصول وجود دارد اما با بی‌توجهی افراد نسبت به قانون شاهد افزایش ناهنجاری‌ها و اصول‌شکنی‌ها هستیم به همین علت رعایت قانون به عنوان مهم‌ترین اصل باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین، سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم طی سخنانی با اشاره به اینکه شهرداری با محوریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم کارهای ارزشی مطلوبی را در شهر قم دنبال می‌کند، تصریح کرد: تعیین تکلیف تبلیغات محیطی موضوعی است که با محوریت شهرداری می‌تواند دنبال شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز