توسعه گردشگری سلامت اولویت اساسی حوزه بهداشت و درمان

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۹:۳۳
کد خبر: ۸۸۱۱۳۳
استاندار قم در حاشیه بازدید از مرکز چشم پزشکی جوادالأئمه توسعه گردشگری سلامت را از اولویت‌های اساسی حوزه بهداشت و درمان در استان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم با حضور در مرکز تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی جواد الأئمه (ع) ضمن بررسی روند درمان و خدمت رسانی به بیماران، از اهتمام کادر پزشکی و خیرین در این مرکز قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان لزوم وجود امکانات مناسب در مراکزدرمانی برای بیماران، اضافه کرد: خیرین استان در زمینه ایجاد زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان خدمات مناسبی ارائه داده‌اند و ضروری است مسؤولان حمایت لازم را در این زمینه صورت دهند.

سرمست پذیرش بیماران خارجی از کشور‌های مختلف در مرکز چشم پزشکی جواد الأئمه (ع) را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: توسعه ظرفیت‌های گردشگری حوزه سلامت در استان از اولویت‌های مهم مدیریت استان است.

وی هدف بازدید از مراکز درمانی را گفت‌وگو با بیماران و بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی عنوان کرد و ادامه داد: جلب رضایت بیماران باید از اولویت‌های اساسی مراکز درمانی و جامعه پزشکی باشد.

استاندار قم در استان ضمن تاکید بر برنامه‌های استان در توسعه متوازن خدمات بهداشتی و درمانی، خاطرنشان کرد: پروژه‌های مناسبی در این بخش در حال تکمیل است که با بهره گیری از نقش خیرین درصدد افزایش این خدمات در استان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز