طی سفر استاندار قم به بخش های سلفچگان ،کهک و مرکزی صورت گرفت

افتتاح طرح های آبخیزداری، بهداشتی درمانی ،عمرانی و زیربنایی در بخش های استان قم

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۴:۲۱
کد خبر: ۸۸۹۶۱۸
افتتاح طرح های آبخیزداری، بهداشتی درمانی ،عمرانی و زیربنایی در بخش های استان قم
همزمان با هفته دولت استاندار قم در سفری به بخش های سلفچگان ،کهک و مرکزی پروژه های آبخیزداری ، بهداشتی درمانی ،عمرانی و زیربنایی را افتتاح نمود .

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم به همراه معاونین و فرماندار به مناسبت هفته دولت در سفری به بخش های سلفچگان ، کهک و مرکزی پروژه آبخیز داری روستای طایقان ، خانه بهداشت روستای خورآباد و طرح های هادی و بهسازی ورودی روستاهای کرمجگان، امامزاده ابراهیم و افتتاح هشت هزارومین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی را افتتاح نمودند .

استاندار قم‌ در ابتدای سفر با حضور در گلزار شهدای روستای خورآباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

سرمست سپس از هشت هزار و بیست و سومین مسکن مقاوم‌سازی شده در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در این روستا بهره برداری کرد.

استاندار قم سپس ساختمان جدید خانه بهداشت روستای خورآباد شامل ۲۱۳ مترمربع زیربنا و ۲۸۱ مترمربع محوطه‌سازی و با چهار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی قم بخش کهک را افتتاح کرد.

بهره‌برداری از طرح هادی روستایی و یک کیلومتر آسفالت و جدول‌گذاری روستای امامزاده ابراهیم (ع) بخش کهک با ۲ میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر طرح‌های گشایش‌یافته در سفر استاندار به بخش کهک بود. نیمی از این اعتبار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بقیه از محل اعتبارات دهیاری‌ها تامین شده است.

در این سفر طرح انتقال آب به شهر کهک با هشت میلیارد ریال اعتبار نیز به بهره‌برداری رسید.

استاندار قم همچنین در سفر خود به بخش کهک با حضور در روستای کرمجگان طرح هادی روستایی در روستاهای کرمجگان، خورآباد، میم، بیدهند، ابرجس، امامزاده ابراهیم و امامزاده اسماعیل را نیز افتتاح کرد. برای این طرح که شامل ۳۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت و ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع سنگفرش است، ۱۵ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان و ۲۹ هزار و ۳۶۲ میلیون ریال نیز از محل دهیاری‌های کهک هزینه شده است.

دکتر سرمست در پایان سفر خود به مسجد جامع روستای لنگرود بخش مرکزی حضور یافت و نسبت به افتتاح همزمان ۱۶۷ طرح های عمرانی ، زیربنایی و دهیاریهای بخش مرکزی اقدام و با مردم روستای لنگرود نیز دیدار نمود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز