حضور استاندار قم در مرکز دیسپچ اورژانس ۱۱۵ قم؛

دکتر سرمست: عملکرد اورژانس قم قابل قبول است/ بهبود وضعیت تجهیزات اورژانس قم

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۷:۱۰
کد خبر: ۸۹۹۲۳۰
دکتر سرمست: عملکرد اورژانس قم قابل قبول است/ بهبود وضعیت تجهیزات اورژانس قم
استاندار قم با حضور در مرکز دیسپچ اورژانس 115 قم، روز اورژانس را به عوامل اورژانس تبریک و از خدمات آنها قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سرمست استاندار قم امروز به مناسبت سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی با اهدا گل از خدمات عوامل اورژانس 115 قم تقدیر و تشکر کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: استان قم دارای موقعیت جغرافیایی ویژه ای است و محل تردد خودروهای عبوری 17 استان کشور است و از این رو با توجه به حجم ترددها، خدمات اورژانس نیز بیشتر می شود.

استاندار قم عنوان داشت: ماموریت های اورژانس 115 قم در سطح جاده ای از اولویت های بسیاری برخوردار است و عملکرد اورژانس 115 قم نیز یک عملکرد مثبت و ارزشمند است که قدردان زحمات آنها هستیم.

دکتر سرمست تصریح کرد: امیدواریم که این ماموریت ها اصلا پیش نیاید و به حداقل برسد، اما این حوادث غیرقابل پیش بینی بوده و اورژانس نیز به خوبی خدمات رسانی می کند که عملکرد آنها قابل قبول است.

وی با اشاره به مشکلات اورژانس در حوزه تجهیزات و امکانات گفت: در این زمینه اورژانس نیازمند بهبود وضعیت است که تلاش خواهیم کرد از نظر تجهیزات و امکانات نیز کمک اورژانس باشیم تا بتوانند ماموریت ها را به خوبی اجرایی کنند.

شایان ذکر است در این بازدید که دکتر قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم نیز حضور داشت، دکتر سرمست استاندار قم در پیامی از طریق بیسیم سراسری اورژانس، روز ملی اورژانس را به همه عوامل اورژانس 115 قم تبریک گفت.

استان قم دارای 40 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است که نیروهای اورژانس روزانه نزدیک به 280 تا 300 ماموریت انجام می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز