برنامه نیایش صبحگاهی در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۴:۵۵
کد خبر: ۹۲۵۵۳۵
برنامه نیایش صبحگاهی در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: برنامه نیایش صبحگاهی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) شامل قرائت ادعیه و زیارات وارده هر روز بعد از نماز صبح برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور اظهار داشت: مراسم سخنرانی حرم مطهر بانوی کرامت طی این هفته هر شب بعد از نماز مغرب و عشا به ترتیب با حضور ححج اسلام حسینی‌قمی، ماندگاری، بندانی‌نیشابوری، نظری‌منفر، مؤمنی، فرحزاد و میرباقری برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه نیایش صبحگاهی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) شامل قرائت ادعیه و زیارات وارده هر روز بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) و با حضور خادمان آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه قرائت دعای توسل با حضور جانباران استان قم روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برپا می‌شود، افزود: دعای کمیل با قرائت سید مهدی میرداماد و سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد روز پنجشنبه بعد از نماز عشاء برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم زیارت عاشورا طی هفته جاری در حرم مطهر، پنجشنبه صبح با نوای حجت‌الاسلام حسینی‌سبزواری و زیارت جامعه کبیره نیز ساعت ۲۱ همان روز از سوی حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود و روز جمعه یکم آذرماه نیز مراسم دعای ندبه همزمان با طلوع آفتاب با صدای حجت‌الاسلام هادی شمس برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحد دریافت امانت و اشیای ارزشمند حرم مطهر همه‌ روزه از ساعت هفت تا ۲۳ فعال بوده و در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه به‌ صورت شبانه‌روزی به زائران آستان مقدس خدمات لازم را ارائه می‌دهد، افزود: علاقه‌مندان برای آشنایی با ۴۰ سال خدمات آستان مقدس حضرت معصومه(ع) در انقلاب اسلامی می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ از نمایشگاه خدمت در پرتو بانوی کرامت واقع در صحن صاحب الزمان(ع) بازدید کنند.

حجت الاسلام بهشتی پور گفت: ویژه‌برنامه‌های معارفی بانوان شامل اردوهای زیارتی، حلقه‌های معرفتی، سخنرانی، پاسخگویی، بیان احکام، ختم‌های ثقلین، حزب‌خوانی و مسابقات و خدمات فرهنگی هر روز ساعت هشت تا ۲۱ در رواق حضرت خدیجه(س) برقرار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس گیرند.

وی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان زائر می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات جُنگ معارفی، مسابقه، سرگرمی و برنامه‌های آموزشی ویژه پسران همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ به میدان آستانه جنب درب شماره یک و برای برنامه‌های متنوع ویژه دختران همه‌روزه ساعت ۱۱ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۱۹ به شبستان امام خمینی(ره) بالکن شرقی مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز