دبیر فدراسیون بیماران خاص عنوان کرد

برگزاری دوره های مربیگری و داوری برای توسعه ورزش بیماران خاص

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۱:۴۹
کد خبر: ۹۲۵۵۴۵
برگزاری دوره های مربیگری و داوری برای توسعه ورزش بیماران خاص
دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضای جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به وجود خیران بسیار در کشور و اهمیت فعالیت ورزشی برای بیماران خاص، از خیران می‌خواهیم به کمک توسعه ورزش این بیماران بیایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محسن موسوی در مجمع سالیانه هیات بیماران خاص و پیوند اعضای قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان، گفت: ایجاد مجمع خیران ورزشی برای کمک به توسعه ورزش بیماران خاص، نابینایان، ناشنوایان و همچنین جانبازان و معلولان ضروری است.

وی بابیان اینکه فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضای جمهوری اسلامی به دلیل برگزاری رایگان رویدادهای ملی،‌ درآمدی چندانی ندارد، ادامه داد: این فدراسیون برخلاف سایر فدراسیون‌ها از برگزاری دوره‌های آموزشی،‌ اردوها، مسابقات و رویدادهای مختلف هیچ‌گونه آورده‌ای ندارد.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضای جمهوری اسلامی، با اشاره به محدودیت‌های مالی این فدراسیون گفت: هیات‌های استانی در اجرای برنامه‌ها دقت لازم را داشته باشند و از برگزاری برنامه‌هایی که ضرورت ندارد، اجتناب کنند.

موسوی با اشاره به برنامه‌ریزی منسجم آموزشی در تقویم سالیانه این فدراسیون افزود: با هماهنگی با استان‌های مختلف این دوره‌های آموزشی در قالب دوره‌های داوری، مربیگری و توجیهی برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه دوره‌های آموزشی برای ارتقای سطح کیفی ورزشکاران ذیل این فدراسیون گفت: آموزش ازجمله موضوع‌هایی است که باید در تمام هیات‌های استانی به‌صورت ویژه‌ دنبال شود.

وی ضرورت حمایت از توسعه ورزش بیماران خاص را مورد تاکید قرارداد و اظهار داشت: عملکرد ورزشکاران استان در رویدادهای کشوری در سال‌های اخیر ارتقا یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز