۱۴ورزشکار قمی در تلاش برای کسب سهمیه المپیک٢٠٢٠توکیو

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۳:۲۵
کد خبر: ۹۲۵۸۳۱
۱۴ورزشکار قمی در تلاش برای کسب سهمیه المپیک٢٠٢٠توکیو
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ١٤ ورزشکار قمی دیگر در ٥ رشته ورزشی برای کسب سهمیه المپیک ٢٠٢٠توکیو در تلاش هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیین تجلیل از افتخار آفرینی علیرضا نجاتی در کسب سهمیه المپیک ٢٠٢٠توکیو با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان، بهرام سرمست استاندار قم و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم اظهار کرد: علیرضا نجاتی با کسب مدال برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی بعد از ٣١ سال موفق به کسب سهمیه المپیک در کشتی فرنگی برای استان شد.

منعم عنوان کرد: در ادامه مسیر ارزشمند علیرضا نجاتی ١٤ نفر دیگر از ورزشکاران استان در پنج رشته ورزشی کشتی، کاراته، بوکس، بسکتبال با ویلچر و دو میدانی در تلاش هستند تا سهمیه‌های دیگری را نیز کسب کنند.

وی با اشاره به موفقیت‌های گوناگون ورزشی در ٧ماهه گذشته عنوان کرد: به لطف و تلاش حامیان ورزش استان و مسئولان استانی و کشوری سال پر بار و پر برکات را در ورزش استان قم پشت سر گذاشتیم به طوریکه در ٧ ماهه نخست سال جاری ٩٥٠ عنوان انفرادی، ٦٧ عنوان تیمی کشوری و٩٠ عنوان بین‌المللی رهاورد حضور ورزشکاران استان در آوردگاه‌های ورزشی بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: میزبانی ٤٠ رویداد ورزشی، ٧ اردوی تیم ملی و حضور ٦٧ تیم در لیگ‌های معتبر ورزشی کشور نشان از ظرفیت بالای مدیریتی و فنی ورزش دوستان در استان قم است.

همچنین تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محمود هاشمی از جلوه‌های ویژه این آیین بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز