معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

دغدغه‌مند به حوزه جوانان نگاه نمی شود/جوان‌هراسی را باید کنار گذاشت

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۵:۳۶
کد خبر: ۹۲۵۸۴۱
دغدغه‌مند به حوزه جوانان نگاه نمی شود/جوان‌هراسی را باید کنار گذاشت
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با انتقاد از عدم حضور جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: اینکه خودمان دور هم نشسته و برای جوانان برنامه ریزی کنیم که درست نیست، باید جوانان را به این جلسات دعوت و مباحث را از آنها جویا شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بیژن سلیمان‌ پور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تاکید بر اینکه در حوزه جوانان باید غدغه داشته باشیم گفت: اگر دغدغه مند عمل کنیم به نتایج مطلوب رسیده و می توانیم اقدامات و کارها را پیش ببریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: متاسفانه در استان قم برداشتی که من دارم این است که دغدغه مند به حوزه جوانان نگاه نمی شود که نمونه آن همین برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان است که نخستین جلسه آن در اواخر آبان ماه برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیم گفت: برای این منظور باید ابتدا خود جوان را شناخت و تا زمانی که جوان را نشناسیم، نمی توانیم از ظرفیت و پتانسیل آن بهره برد.

سلیمان پور با انتقاد از عدم حضور جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: اینکه خودمان دور هم نشسته و برای جوانان برنامه ریزی کنیم که درست نیست، باید جوانان را به این جلسات دعوت و مباحث را از آنها جویا شویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ما نمی دانیم که آیا این جلسات در زندگی جوانان تاثیری می گذارد یا خیر، متاسفانه جوان هراسی در میان مدیران وجود دارد که باید از بین برود.

وی گفت: جوانان سرمایه این کشور هستند و در تمام جوامع دنیا و ادیان الهی نیز این موضوع وجود دارد و دین اسلام نیز به این امر تاکید بسیاری دارد.

شایان ذکر است در این جلسه طرح اصلاح فرهنگ نگرش اشتغال در جوانان که توسط تعدادی از طلاب جوان و با بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از بیش از سه هزار عنوان کتاب و مقاله طراحی شده رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز