معاون امورحقوقی و مجلس وزارت ورزش وجوانان:‌

۵۷۶ هزار مترمربع به فضای ورزش کشور افزوده شد

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۵:۱۷
کد خبر: ۹۲۶۵۹۲
۵۷۶ هزار مترمربع به فضای ورزش کشور افزوده شد
معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ازابتدای امسال تاکنون ۲۳۰ طرح ورزشی درکشور با اعتبار ۳هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آنها ۵۷۶ هزار مترمربع به فضای ورزشی کشور افزوده‌شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، جمشید تقی زاده درآئین بهره برداری از چهار طرح ورزشی درمجموعه ورزشی تختی قم، افزود: تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های ورزشی کشور درسال‌جاری تا پایان امسال به ۷۰۰ طرح افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به حضور قدرتمند بانوان ورزشکار کشور درمیادین مختلف ورزشی گفت: بانوان ورزشکار کشور درحال فتح کردن سکوهای جهانی و برافراشتن و پرچم جمهوری اسلامی دردنیا هستند که سرمایه‌گذاری بیشتر دراین بخش ضروری است.

وی درادامه با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی قم از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار است گفت: مجموعه ورزشی پیامبراعظم(ص) قم از جمله زیرساخت‌های بسیار باکیفیت و بی‌نظیر در کشور می‌باشد که به دلیل دارا بودن سالن‌های مختلف ظرفیت مناسبی برای این استان ایجاد کرده‌است.

تقی‌زاده با تاکید بر استفاده بخش خصوصی از ظرفیت‌های قانونی تبصره ۱۵ ادامه داد: این ظرفیت قانونی درخدمت تمام تلاش‌گران بخش خصوصی است و سرمایه گذاران بخش خصوصی تا پایان سال می‌توانند از مزایای این قانون استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید سالن‌های مازاد بر نیاز به بخش خصوصی واگذار شود گفت: اولویت نخست تخصیص سالن‌های ورزشی واگذاری به هیات‌های ورزشی است و باید مجموعه هایی که مازاد بر نیاز استان است به بخش خصوصی واگذار شود.

وی سرمایه‌گذاری استان‌ها برای کسب سهمیه و حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را ضروری دانست و تاکید کرد: قم باید برای کسب سهمیه در این المپیک تمرکز کرده و وزارت ورزش و جوانان این فعالیت را رصد و پشتیبانی لازم را از ورزشکاران المپیکی این استان انجام خواهد داد.

وی اراده و انسجام و کسب سکوهای بیشتر المپیک ۲۰۲۰ » را شعار وزارت ورزش و جوانان برای المپیک پیش رو دانست و گفت: باید همه بخش‌های ورزشی برای تحقق این شعار در عرصه‌های مختلف برنامه ریزی و نقش‌آفرینی کنند.

تقی‌زاده با تاکید بر حمایت از توسعه زیرساخت‌های ورزشی قم گفت: در صورتی که استانداری همکاری لازم برای دراختیار قراردادن زمین‌با کاربری ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان قم را انجام دهد، بخش خصوصی آماده ورود به این عرصه می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌های ورزشی در ارتقای سلامت جامعه افزود: تفاهم‌نامه ای میان وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته‌است تا وزارت ورزش در سال ۹۹ ، نقش ویژه ای برای سلامتی جوانان و جامعه ایفا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز