مدیرکل ورزش و جوانان قم:

۳۰ مجمع سالیانه هیات های مختلف ورزشی در قم برگزارشده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۴:۰۴:۵۳
کد خبر: ۹۳۱۷۸۷
۳۰ مجمع سالیانه هیات های مختلف ورزشی در قم برگزارشده است
مدیرکل ورزش و جوانان قم، برگزاری مجمع‌های سالیانه هیات‌های ورزشی را یکی از اولویت‌های این اداره کل دانست و گفت: تاکنون ۳۰ مجمع سالیانه هیات‌های مختلف ورزشی در استان برگزارشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش ناشنوایان قم، با اشاره به این‌که مجامع هیات‌های ورزشی این استان به‌روز شده است افزود: تا پایان آذرماه بقیه مجمع‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رشد و اعتلای ورزش معلولان در قم گفت: جذب افراد خاص به ورزش و افتخارآفرینی آن‌ها در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی موجب جذب علاقه‌مندان سایر قشرها به ورزش می‌شود.

وی بابیان اینکه قم ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های ورزشی معلولان، بیماری‌های خاص، ناشنوایان و نابینایان دارد، ادامه داد: تقویت ورزش‌های خاص و تامین زیرساخت‌های موردنیاز این ورزشکاران در اولویت این اداره کل قرار دارد.

وی جامعه ناشنوایان استان را بسیار پویا دانست و افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان ورزشی قم برای توسعه ورزش ناشنوایان و افراد خاص بسیار ضروری است که باید این موضوع در دستور کار هیات ورزش ناشنوایان قرار بگیرد.

منعم با تاکید بر اینکه هیات رییسه قوی می‌تواند موجب تقویت و توسعه رشته‌های مختلف ورزشی شود، گفت: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مرتبط مانند بهزیستی، آموزش‌وپرورش و آموزش استثنایی برای توسعه ورزش ناشنوایان بسیار ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بابیان اینکه این استان در رشته‌های ورزشی نابینایان، بیماران خاص و پیوند اعضا از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است،‌گفت: کسب عنوان قهرمانی جهان در رشته‌های ورزشی دیابت و پیوند اعضا و کسب ۲مدال طلای پارالمپیک ۲۰۱۸ جاکارتا توسط ورزشکاران استان در رشته والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر ازجمله افتخارآفرینی ورزشکاران استان است.

در مجمع انتخاباتی، مصطفی علیزاده برای سومین بار به‌عنوان رییس هیات ناشنوایان قم انتخاب شد.

بیش از چهار هزار ناشنوا در استان وجود دارند که از این تعداد حدود ۲۰۰ تن به‌طور مستمر مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز