با حضور جمعی از خادمان اعتاب مقدس ایران

مراسم شمعدان گردانی خادمان آستان بانوی کرامت برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۸:۱۸
کد خبر: ۹۳۳۴۶۵
مراسم شمعدان گردانی خادمان آستان بانوی کرامت برگزار شد
مراسم شمعدان‌گردانی و عزاداری خادمان آستان‌های مقدس حضرت معصومه، امام رضا، احمد بن موسی (شاه‌چراغ)، عبدالعظیم حسنی و امامزاده علی بن باقر (مشهداردهال) علیهم‌السلام در شام رحلت شهادت‌گونه کریمه اهل‌بیت(س) در حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم شمعدان‌گردانی و عزاداری خادمان آستان بانوی کرامت و آستان قدس رضوی  با حضور زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه که به مناسبت رحلت شهادت‌گونه کریمه اهل‌بیت(س) برپا شد، حجت‌الاسلام حسینی قمی به سخنرانی پرداخت و در ادامه سید حمیدرضا برقعی ابیاتی را در رثای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تقدیم زائران و مجاوران کرد.

اجرای این برنامه را مجید یراق‌بافان بر عهده داشت و مرثیه‌خوانی سید مهدی میرداماد و خطبه‌خوانی عباس حیدرزاده نیز بخش دیگری از این ویژه‌برنامه بود.

گفتنی است، آیین جاروکشی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با حضور خادمان اعتاب مقدس، برپایی دسته عزاداری حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از بیت‌النور به سمت حرم مطهر، محافل و مراسم عزاداری با حضور سخنرانان و مداحان کشوری و همچنین برپایی اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با عنوان در سوگ خورشید از دیگر برنامه‌هایی بود که سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س) در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز