هشتمین پیروزی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۰:۰۱
کد خبر: ۹۳۴۳۸۴
هشتمین پیروزی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال
تیم بسکتبال شیمیدر قم در یازدهمین هفته لیگ برتر بسکتبال ایران، عصر دوشنبه توانست تیم ذوب‌آهن اصفهان را با حساب ۸۹ بر ۸۲ شکست دهد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال در حالی به میزبانی مجموعه ورزشی ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم میان شیمیدر این شهر و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد که پیش‌ازاین شیمیدر با ۱۰ بازی و کسب ۱۶ امتیاز در رده چهارم و ذوب‌آهن اصفهان با یک بازی کمتر و ۱۳ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر بسکتبال ایستاده بودند.

درحالی‌که ذوب‌آهن این مسابقه را هجومی‌تر آغاز کرد ولی این شیمیدر بود که توانست در ادامه بر بازی مسلط شود و فاصله‌ای پنج امتیازی را با میهمان اصفهانی خود ایجاد کند ولی درنهایت کوارتر اول با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به نفع شیمیدر پایان یافت.

در آغاز کوارتر دوم، این ذوب‌آهن اصفهان بود که بار دیگر با یک پرتاب سه امتیازی، برای نخستین بار در این مسابقه از میزبان خود پیشی گرفت. در این کوارتر هر ۲ تیم نمایش جذابی به نمایش گذاشتند و بازیکنان صحنه‌هایی تماشایی از سطح تکنیکی بالای خود را در زمین به رخ حریف خود کشیدند.

با افزایش اختلاف امتیاز ۲ تیم به ۱۱ امتیاز در کوارتر دوم، مهران حاتمی سرمربی ذوب‌آهن درخواست وقت استراحت کرد، ‌اگرچه این وقت استراحت روند امتیازگیری شیمیدر را کم کرد ولی این تیم قم بود که در نیمه اول این رقابت۴۱ به ۳۴ با پیروزی در یک نیمه نفس‌گیر به رخت‌کن برود.

در آغاز نیمه دوم این رقابت زیبا، شاگردان محمدرضا اسلامی سرمربی شیمیدر در تلاش بودند تا فاصله امتیازی خود با میهمان اصفهانی خود را حفظ کرده و افزایش دهند که در دقایقی نیز توانستند فاصله خود با حریف را به ۱۳ امتیاز افزایش دهند ولی درنهایت کوارتر سوم این رقابت، با نتیجه ۶۷ بر ۵۶ به سود تیم میزبان پایان یافت.

کوارتر چهارم با ۲ پرتاب سه امتیازی ذوب‌آهن آغاز شد تا حساسیت در آخرین ۱۰ دقیقه این مسابقه به اوج خود برسد. درحالی‌که ۲ تیم در تلاش برای کسب امتیازهای بیشتر بودند، به دلیل اعتراض کادر فنی تیم ذوب‌آهن به ایراد تابلوی ۲۴ ثانیه‌ای سالن، این بازی برای دقایقی متوقف شد.

با ازسرگیری دوباره بازی، بار دیگر با کم شدن اختلاف ۲ تیم هیجان در سالن شهید حیدریان قم به اوج رسید ولی درنهایت این تیم شیمیدر قم بود که این بازی را با نتیجه ۸۹ بر ۸۲ به سود خود به پایان رساند.

هم‌زمان با این مسابقه،‌۶ دیدار دیگر لیگ برتر بسکتبال به‌طور هم‌زمان در استان‌های مختلف کشور برگزار شد که در حساس‌ترین این دیدارها تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) به مصاف تیم پالایش نفت آبادان رده سومی و تیم شهرداری رده دومی در مقابل تیم توفارقان آذرشهر رده دهمی صف‌آرایی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز