دختر تکواندوکار قم افتخارآفرین شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۴:۵۰
کد خبر: ۹۳۵۹۲۶
دختر تکواندوکار قم افتخارآفرین شد
دختر تکواندوکار قم برای دومین بار متوالی در مدت یک ماه اخیر با رفتن روی سکوی پیکارهای قهرمانی تکواندو دختران ایران برای افتخار آفرینی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حدود یک ماه قبل بود که زینب قنبری به عنوان یکی از اعضای تیم دختران نوجوان قم در مسابقات کشوری به میدان رفت و با کسب نتایج درخشان در مقابل حریفان خود به دیدار نهایی راه یافت و سرانجام به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره ایران دست پیدا کرد.

قنبری در اعزام جدید هیات تکواندو استان قم همراه با تیم منتخب دختران قم به رقابت‌های آزاد رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان بانوان کشور رفت، پیکارهایی که به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی با حضور تعداد 430 هوگوپوش به میزبانی تهران در خانه تکواندو به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

قنبری که تکواندوکار وزن به اضافه 73 کیلوگرم تیم هیات قم محسوب می‌شود در این رقابت‌ها به روند پیشرفت خود ادامه داد و با ایستادن روی سکوی سوم این وزن، ضمن کسب مدال برنز بار دیگر نظر مساعد کادر فنی تیم ملی دختران ایران را برای تداوم حضور در اردو و اعزام احتمالی به رقابت‌های برون‌مرزی جلب کرد.

قنبری در وزن هشتم با دو پیروزی برابر حریفانی از تهران و گیلان و قبول باخت برابر شهربانو دامغانی نژاد کاپیتان تیم ملی تکواندو موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شد تا با دست پر از این رقابت‌ها بازگردد، در حالی که زینب قنبری چند هفته قبل نیز در رقابت‌های نوجوانان کشور برای تکواندوی قم مدال نقره به دست آورده بود.

در رده‌بندی نهایی وزن به اضافه 73 کیلوگرم این دوره از مسابقات شهربانو دامغانی‌نژاد از تیم هیات تکواندو تهران به مقام قهرمانی دست یافت، فاطمه امینی‌خوزانی از تیم هیات اصفهان جایگاه دوم را کسب کرد و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه زینب قنبری از قم و سیده‌هانیه صاحبی از البرز مشترکا سوم شدند.

نظر شما
پرونده ویژه