سردار غفاری:

باید مراقب فتنه های اجتماعی دشمن باشیم/انتخاب نمایندگان اصلح موجب جلوگیری از فتنه ها می شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۳:۵۹
کد خبر: ۹۴۳۶۴۱
باید مراقب فتنه های اجتماعی دشمن باشیم/انتخاب نمایندگان اصلح موجب جلوگیری از فتنه ها می شود
فعال اجتماعی و سیاسی با اشاره به فتنه اجتماعی گفت: این فتنه به شعار نان و آب شکل‌گرفته و ظاهراً رهبری ندارد اما با سه ضلع دشمنان خارجی، مسئولان دو تابعیتی و مردم فرودست در جامعه شروع‌شده و به‌سرعت به خشونت کشیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار محمد غفاری در مراسم بزرگداشت 9 دی که در مسجد پیامبر اعظم(ص) برگزار شد به یادآوری کوتاهی از تاریخ اسلام در زمان تشکیل حکومت پیامبر اکرم(ص) پرداخت و اظهار داشت: در طول تاریخ همیشه فتنه‌های بزرگی علیه حکومت اسلامی بوده و اما روز 9 دی روز بصیرت و آگاهی مردم در برابر یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌های تاریخ است.

وی توطئه‌های منافقان را در طول تاریخ بازگو کرد و افزود: منافقان از نخستین روزهای تشکیل حکومت پیامبر در مدینه کار خود را آغاز کرده و تا امروز برای سرنگونی حکومت اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند.

این فعال سیاسی و اجتماعی  نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را نیز مورد بررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نیز زمان قیام و تشکیل حکومت اسلامی با پنج فتنه بزرگ روبه‌رو شد، فتنه اول فتنه نظامی که از نخستین  روزهای سال 58 آغاز شد و 15 سال طول کشد تا فتنه سرکوب‌شده و در غرب کشور امنیت ایجاد شود.

وی ادامه داد: فتنه دوم فتنه مذهبی و دینی با رهبری یک مرجع تقلید در روزهای آخر سال 57 در تبریز بود که تا سال 61 ادامه داشت، فتنه سوم فتنه فرهنگی که با شعار اصلاحات  در کشور در سال 75 آغاز شد، فتنه سیاسی چهارمین فتنه‌ای بود که آغاز آن با ناآرامی‌های سال 88 با دو ضلع خارجی یعنی رهبری آمریکا و ضلع داخلی یعنی احزاب و خواص بی‌بصیرت در کشور بود.

غفاری فتنه پنجم را فتنه اجتماعی دانست و تأکید کرد: این فتنه به شعار نان و آب شکل‌گرفته و ظاهراً رهبری ندارد اما با سه ضلع دشمنان خارجی، مسئولان دو تابعیتی و مردم فرودست در جامعه شروع‌شده و به‌سرعت به خشونت کشیده می‌شود.

وی با بیان لزوم ایجاد تغییر در مدیریت کشور گفت: کشور نیازمند اصلاحات جدی در همه حوزه‌ها بوده و باید در مجلس بازنگری جدی انجام دهیم تا بتوانیم بر فتنه اجتماعی پیروز شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

غفاری دقت در انتخاب نمایندگان مجلس را یکی از راهکارهای خروج از فتنه دانست و تصریح کرد: برای مقابله با فتنه اجتماعی باید سه کار انجام دهیم، نخست تبعیت محض از رهبری، دوم بصیرت و آگاهی و سوم انتخاب نمایندگان اصلح تا فاصله بین مردم و حکومت از بین رفته و مردم را به رفاه برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز