آمریکایی‌ها و پایگاه‌هایشان در معرض موشک‌های مقاومت هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۰:۲۶
کد خبر: ۹۴۷۵۸۹
آمریکایی‌ها و پایگاه‌هایشان در معرض موشک‌های مقاومت هستند
معاون حشد الشعبی با تاکید بر اینکه جهاد ایشان در جبهه مقاومت یکی از مهمترین زمینه سازی ها برای ظهور امام زمان (عج) بود، گفت: شهید سردار سلیمانی به روایت اهل بیت (ع) که فرمودند بالاترین عمل برای امت ما انتظار فرج است با جهاد عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید هاشم الحیدری در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی به هدف بلند خودش که شهادت در راه خدا بود رسید، اظهار کرد: ایشان گریه می‌کردند و اشک می‌ریختند تا به شهادت برسند. حاج قاسم هشت سال دفاع مقدس در جبهه بود و بعد از آن نیز در سپاه قدس در سوریه، عراق، لبنان و دیگر مناطق در میدان نبرد حضور مؤثر داشت و همواره دنبال کسب رضای خدا و شهادت بود، خون حاج قاسم یک بشارت مهم برای پیروزی‌های بزرگ در آینده است.

وی با اشاره به اینکه قطعاً هدفی حاج قاسم در زمان خودش محقق نکرد بعد از شهادتش با خونش محقق می‌شود، تصریح کرد: بی‌شک تأثیر شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمان است، چراکه حاج قاسم یک مرد مهدوی و ایمانی و عاشق خدا و شهادت بود اعتقاد راسخ به ولایت‌فقیه داشت.

معاون حشد الشعبی با تأکید بر اینکه جهاد ایشان در جبهه مقاومت یکی از مهمترین زمینه‌سازی‌ها برای ظهور امام زمان (عج) بود، گفت: شهید سردار سلیمانی به روایت اهل‌بیت (ع) که فرمودند بالاترین عمل برای امت ما انتظار فرج است با جهاد عمل کرد.

الحیدری با اشاره به اینکه انتظار امام زمان (عج) به معنای تولی حق و برائت از باطل است، گفت: انتظار به معنای شناخت نائب امام زمان (عج) و شناخت یزید زمان و انجام عمل به‌موقع در برابر حق و باطل است؛ در زمان غیبت امام عصر (عج) نائب امام ایشان امتحان ما در فتنه‌ها و گرفتاری‌ها و دشمنی‌هاست و سردار سلیمانی نائب امام زمان (عج) را شناخت و مطیع اوامر مقام معظم رهبری بود.

وی با تأکید بر اینکه جهاد حاج قاسم علیه آمریکا و اسرائیل مصداق عملی انتظار فرج و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است، گفت: قطعاً شهادت این بزرگ‌مرد درزمینهٔ سازی ظهور نیز بسیار مؤثرتر خواهد بود.

معاون حشد العشبی با اشاره به حضور جمعیت چندمیلیونی در مراسم تشییع حاج قاسم، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت، در عراق و ایران گفت: خون شهید سلیمانی به عاشقان و منتظران امام زمان (عج) انگیزه و تحرک زیادی داد و دیدم همه اقشار در این چند روز به میدان آمدند و این حاصل خون پاک شهید است.

الحیدری افزود: خون ایشان انقلابی برای زمینه‌سازی بزرگ ظهور در پی دارد که مکمل حرکت حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و جبهه مقاومت در تمام جهان است.

وی بابیان اینکه این شهادت امتحانی بزرگ برای تمام شیعیان است و اگر کسی شکی تاکنون در حقانیت ولایت‌فقیه و جبهه مقاومت داشت باید شک و تردیدش رفع شده باشد، گفت: سردار سلیمانی فقط مخصوص ایران نیست. ایشان مرد کل جبهه مقاومت است و ترور ایشان، تجاوز آمریکا به یک فرد نیست بلکه تجاوز به‌کل جبهه مقاومت است و گرفتن انتقام سخت مسئولیت تمام جبهه مقاومت و همه مردان مقاومت از لبنان، سوریه، کشمیر، بحرین، فلسطین، یمن و دیگر کشورهاست.

معاون حشد الشعبی با اشاره به اینکه قدس در انتظار قاسم سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: این تجاوز باید با انتقام سخت که مقام معظم رهبری بر آن تأکید کردند پاسخ داده شود و همه گزینه‌ها برای این کار مطرح و روی میز است و تمام پایگاه‌های آمریکایی در منطقه و سفارت آمریکا در بغداد و تمام سربازانشان در معرض موشک‌های مقاومت هستند؛ چراکه قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکا است و کل منطقه ان شالله آزاد می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز