عضو مجلس خبرگان رهبری:

موشک‌باران عین‌الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را از میان برد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۴:۱۰
کد خبر: ۹۴۸۷۶۳
موشک‌باران عین‌الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را از میان برد
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه را از بین برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله عباس کعبی در آیین گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اسلامی بیان کرد: انتقام سخت ایران یک فرآیند تدریجی و راهبردی است و در یک اقدام نقطه ای و مقطعی خلاصه نمی شود.

وی ادامه داد: اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه اقدام اصلی ایران در پیشبرد راهبردهای انتقام سخت از ترور سردار سلیمانی می باشد.

کعبی عنوان کرد: حمله ایران به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا را در یک شوک و هراس عمیق فرو برد اما رسانه های استکباری همزمان کوچک سازی تلفات را دنبال کردند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اولویت رسانه های مقاومت موضوع انتقام شهادت سردار سلیمانی و روند اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است.

کعبی بیان داشت: ایران با یک نبرد ترکیبی در مقابله با آمریکا روبه رو می باشد که یکی از عرصه های مهم آن جنگ روانی و هدایت افکار عمومی بوده که وظیفه اصلی آن بر عهده رسانه ها است.

وی ادامه داد: رسانه های مقاومت نباید اجازه دهند تحول روحی بزرگی که با شهادت سردار سلیمانی به وجود آمده از بین برود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: شهادت سردار سلیمانی به مثابه نسیم الهی بود که طوفان وحدت کشور را به جریان انداخت.

کعبی عنوان کرد: تشییع عمومی مردم در رابطه با شهدای مقاومت اسلامی در حکم قیام عمومی مردم ایران بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی پیوند بین نسلی، چهار نسل بعد از انقلاب را به وجود آورد و آموزش و پرورش باید نسبت به فرهنگ سازی ویژگی های شخصیتی این شهید اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه ستاد نیروی های مسلح درباره سرنگونی هواپیمای مسافربری کشور اوکراین عنوان کرد: بیانیه صبح امروز در راستای صداقت مجموعه نظام بود.

وی عنوان کرد: بیانیه صبح امروز ستاد کل نیروهای مسلح نشان از تقوا و روراستی جمهوری اسلامی ایران با مردم و جامعه بین المللی بود.

کعبی گفت: این اتفاق نباید سبب اعتماد سوزی از رسانه ها و خبرگزاری های رسمی کشور شود.

در ادامه این نشست یک کارشناس منطقه غرب آسیا نیز در خصوص نتایج اقدام موشکی ایران سخن گفت و تاکید کرد که آمریکایی ها همچنان در شوک حمله ایران به عین الاسد و کوچک سازی تلفات ایران به این پایگاه می باشند.موشک باران عین الاسد سیلی نسبتا محکمی بود که ایران به آمریکا زد، پیش از این حمله موشکی ترامپ تهدید کرده بود که در صورت پاسخگویی ایران، آمریکا ۵۲ نقطه حساس فر هنگی ایران را مورد حمله قرار می دهد.

وی اضافه کرد: با وجود تهدیدهای آمریکا ایران در حمله به عین الاسد تعلل نکرد و به این ترتیب اولین حمله جدی یک کشور بعد از جنگ جهانی دوم به آمریکا به وقوع پیوست.

او ابراز کرد: حمله ایران به پایگاه نظامی عین الاسد سبب افزایش عزت و اقتدار ملی ایران شد.

وی گفت: رسانه های آمریکایی با سانسور بزرگ خبری نمی خواهند تلفات و خسارت های جانی و مالی عین الاسد را به جهان مخابره نمی کنند.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز