استاندار قم عنوان کرد

آموزش های کاربردی و تامین تجهیزات دو اصل مهم در تقویت بنیه پدافندی استان است

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۲:۱۲
کد خبر: ۹۵۶۲۲۷
آموزش های کاربردی و تامین تجهیزات دو اصل مهم در تقویت بنیه پدافندی استان است
استاندار قم با تاکید بر حمایت مدیریت استان در اجرای برنامه های قرارگاه پدافند پرتوی، آموزش های کاربردی و تامین تجهیزات را دو اصل مهم در تقویت بنیه پدافندی استان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در اولین جلسه قرارگاه پدافند پرتوی استان در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت اجرای دستورالعمل های تکلیفی پدافند پرتوی از سوی دستگاه های استان، اظهار کرد: این وظایف به دستگاه ها ابلاغ شود تا آمادگی لازم برای مواقع بحرانی در سطح استان فراهم شود.

استاندار قم با بیان ابلاغ دستور العمل تشکیل قرارگاه پدافند پرتوی در استان قم، اضافه کرد: جلسات این قرارگاه و کارگروه های تخصصی ذیل آن بطور منظم برگزار شود.

سرمست صدور احکام مسئولین کارگروه های ذیل قرارگاه و شرح وظایف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اعضای جدید بسته به ضرورت موضوعات در این جلسات دعوت شوند تا برای اجرای مصوبات و دستورالعمل های قرارگاه پدافند پرتوی تمام جوانب در نظر گرفته شود.

وی به اهمیت نقش کارگروه های تخصصی ذیل قرارگاه اشاره کرد و ادامه داد: ارائه آموزش های عمومی در سطح جامعه تخصصی ویژه اعضای کارگروه ها در دستور کار قرار گیرد.

رئیس قرارگاه پدافند پرتوی استان برگزاری رزمایش های مرتبط با این حوزه را ضروری دانست و تصریح کرد: تعامل با سایر استان ها و قرارگاه مرکزی جهت انتقال تجرییات امری مثمر ثمر خواهد بود.

مقام عالی دولت در استان، با بیان ضرورت تامین تجهیزات لازم در حوزه پدافند غیر عامل در استان، ابراز داشت: جایگاه ویژه قم به لحاظ خواستگاه انقلاب اسلامی و حضور شخصیت های مهم و تاثیر گذار و نیز زائر پذیر بودن قم، بر اهمیت توجه بیش از پیش مقامامت کشوری در حوزه تامین تجهیزات پدافند غیر عامل بوِیژه تجهیزات C.B.R.N.E می طلبد.

سرمست گفت : خواسته مدیریت استان از قرارگاه مرکزی ایجاد وتامین تجهیزات اورژانس هسته ای است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز