حفظ سلامت سیستم و شفاف‌سازی مهم‌ترین اصل کاری در سازمان پارک‌ها و فضای سبز است

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۹:۱۰
کد خبر: ۹۵۸۶۵۹
حفظ سلامت سیستم و شفاف‌سازی مهم‌ترین اصل کاری در سازمان پارک‌ها و فضای سبز است
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: افزایش کیفیت فضای سبز با به‌کارگیری کارگران دوره‌ دیده و حفظ سلامت سیستم اداری دو اصل غیرقابل‌ اغماض در سازمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان در جلسه با پیمانکاران نگهداری فضای سبز با تأکید بر اهمیت آموزش در افزایش کیفیت خدمات در پارک‌ها و فضاهای سبز اظهار داشت: هیچ کارگری بدون گذراندن دوره‌های آموزشی تئوری و عملی و دریافت گواهینامه معتبر نباید فعالیت کند.

وی دوره‌های برگزار شده در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را رایگان اعلام کرد و افزود: کار در فضای سبز و پارک نیازمند تخصص‌هایی مانند سم‌پاشی و هرس بوده و باید مسئول پارک دوره‌های مدیریت آب، مدیرت باغبانی و گل‌کاری را گذرانده باشد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به موضوع پرداخت به‌ موقع دستمزد کارگران نیز اشاره و تصریح کرد: حقوق و حق کارگران باید بر اساس قانون و به‌ موقع پرداخت شود و پیمانکاران در این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

 جوادیان با تأکید دوباره بر افزایش کیفیت فضای سبز شهر قم خاطرنشان کرد: کیفیت پارک‌های قم نباید با پارک‌های تهران و سایر شهرها تفاوتی داشته و این مطالبه به‌حق مردم است و پیمانکاران باید حتی به وجود کمترین زباله حساس بوده و تذکر دهد.

وی به عدم به‌کارگیری کارگران خارجی نیز پرداخت و بیان کرد: در کار اولویت با هم وطنان ایرانی است و نباید شاهد بیکاری حتی یک کارگر ایرانی باشیم و در صورت گزارش یا مشاهده بازرسان با پیمانکار برخورد جدی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم سلامت سیستم اداری و کاری سازمان را مورد ارزیابی قرارداد و خاطرنشان کرد: رعایت سلامت سیستم و شفاف‌سازی مهم‌ترین اصل در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بوده و تنها مبنای کاری قراردادی است که بین سازمان و پیمانکار بسته می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ ارتباطی خارج از قرارداد منطقی نیست و اگر ناظر مقیم بیشتر از قرارداد چیزی را بر حدود وظایف شما تحمیل کند از طرف سازمان مورد بازخواست قرار گرفته و حتماً پیگیری می‌شود.

جوادیان با درخواست از پیمانکاران برای حفظ ارتباط و ارائه گزارش تخلفات ناظران مقیم افزود: هیچ‌کس نباید چیزی را به شما تحمیل کرده و توقعی فراتر از قرارداد از شما داشته باشد و همه باید برای حفظ سلامت سیستم تلاش کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز