اولین نقاشی دیواری تمثال سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کشور

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۳:۳۱
کد خبر: ۹۵۸۶۶۱
اولین نقاشی دیواری تمثال سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کشور
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای اولین نقاشی دیواری تمثال سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کشور در چهار راه شهداء شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، موسوی منش با اعلام این خبر گفت: زیباسازی محیط شهری و اجرای نقاشی دیواری علاوه بر زیبایی بصری، تاثیر غیر قابل انکاری بر ذهن مخاطب دارد.

وی با بیان اینکه به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر شهروندان با شهدای بزرگوار، نقاشی دیواری تمثال شهدا در برنامه شهرداری قم قرار دارد، اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و همچنین ماندگارتر کردن نام سردار کفر ستیز اسلام شهید سلیمانی این دیوار نگاره شروع شده و انشاءالله در روز 22 بهمن رونمایی می گردد.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی در خصوص این نقاشی دیواری خاطرنشان کرد: این پروژه در 300 متر مربع مساحت توسط مجرب ترین تیم هنری سازمان در حال اجراست.

موسوی منش یادآور شد: همچنین در سال های اخیر تمثال سردار شهید مهدی زین الدین و شهید عباس اکبری  در میدان زین الدین و تصاویر شهیدان جواد دل آذر،محسن حججی و غیره بر دیوارهای شهری نقاشی شده است و انشاءلله این روند در سالهای آتی هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با توجه به حضور زائران در نوروز 99 در شهر قم و همچنین ترویج و تبلیغ مباحث دینی و مذهبی به اجرای نقاشی دیواری به منظور استقبال از بهار 99 اشاره کرد و افزود: در همین راستا اجرای 5 هزار مترمربع نقاشی دیواری تا پایان سال جاری به منظور شاداب سازی و دیوار تکانی در جداره های شهری در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری قم قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز