مدیرکل میراث فرهنگی قم خبر داد

افتتاح ۲۰ پروژه گردشگری همزمان با دهه مبارک فجر

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۲:۲۶
کد خبر: ۹۵۹۹۲۱
افتتاح ۲۰ پروژه گردشگری همزمان با دهه مبارک فجر
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 20 پروژه گردشگری در قم افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمید یزدانی با بیان اینکه  در این پروژه ها2,041,400 میلیون ریال  سرمایه گذاری شده است افزود: 13واحد اقامتی و 7واحد مجتمع گردشگری،سفره خانه سنتی، مراکز تفریحی، پروژه های گردشگری قم  را تشکیل می دهد.

او تصریح کرد: با بهره برداری از این واحدها 481 فرصت شغلی ایجاد می شود و 391 تخت به تخت های فعال استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم در خصوص پرژوه های دردست احداث گفت: همچنین  در بخش های استان، کلنگ احداث سه تأسیسات گردشگری، اقامتی، واحد پذیرایی و مجتمع خدمات رفاهی بر زمین زده خواهد شد.

یزدانی اظهارکرد: هتل 4ستاره  در بخش کهک با حجم سرمایه گذاری 830,000 میلیون ریال، و فرصت اشتغال زایی برای63   نفر و تاسیسات اقامتی پذیرایی واقع در مجتمع خدمات رفاهی، سلفچگان روستای طرلاب با حجم سرمایه گذاری 80,000 میلیون ریال با فرصت اشتغالزایی 30نفر از جمله این پروژه  هاست.

او بیان کرد: فاز 2 مجتمع گردشگری دهکده مجلل در بخش کهک روستای دستگرد با حجم سرمایه گذاری 50,000  میلیون ریال و فرصت اشتغالزایی برای 20 فرصت شغلی از دیگر پروژه های در دست احداثی است که با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ احداث آن بر زمین زده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با بیان اینکه در بخش گردشگری استان فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد  گفت: پیش بینی می شود با احداث سه طرح  مذکورکه با حجم سرمایه گذاری   96 میلیارد تومان،  113 فرصت شغلی دیگر افزایش می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز