خدمت‌رسانی به ۲ هزار بیمار توسط ۸۰ جهادگر بسیجی

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۰:۵۳
کد خبر: ۹۶۰۴۷۲
خدمت‌رسانی به ۲ هزار بیمار توسط ۸۰ جهادگر بسیجی
فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری اردوی جهادی سفیران سلامت در منطقه شهرک قائم قم خبرداد و گفت: در قالب این اردو به بیش از دو هزار نفر از بیماران خدمات مختلف درمانی، بهداشتی و فرهنگی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدحسین داوودی‌نیا با اشاره به برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در مسجد بقیه‌الله منطقه شهرک قائم اظهار کرد: گروه جهادی سفیران سلامت از صبح امروز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این منطقه روند خدمات‌رسانی به مردم آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه گروه سفیران سلامت بیشتر به دنبال خدمت‌رسانی به افراد نیازمند است، اضافه کرد: بیماران توسط خیریه‌ها و کمیته امداد شناسایی شده‌اند و خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی به آن‌ها ارائه می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، تقوی متخصص پزشک خانواده و داخلی، میرزایی فوق تخصص ارتوپد و جمعی دیگر از پزشکان متخصص از جمله افضلی، عادلی و سالاری‌کیا حضور یافته و ویزیت بیماران را دنبال می‌کنند.

وی از نقش‌آفرینی دانشجویان پرستاری و بهداشت در عرصه غربالگری یاد کرد و گفت: دانشجویان ترم آخر دندانپزشکی در این اردوی جهادی حضور یافته و امروز به ویزیت بیماران پرداخته و آن‌ها را برای انجام کارهای تخصصی به دانشکده دندانپزشکی دعوت می‌کنند تا فردا و پس فردا کارهای تخصصی برای آن‌ها انجام شود.

داوودی‌نیا از بالا بودن هزینه‌های دندانپزشکی یاد کرد و افزود: کمیته امداد، سپاه، بنیاد احسان، معاونت‌های توسعه و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم و بنیاد برکت علوی در راستای برگزاری این اردوی جهادی مشارکت دارند.

وی یادآور شد: 80 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم در این اردوی جهادی حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود در قالب این اردو نزدیک به دو هزار نفر از بیماران از خدمات رایگان بهره‌مند شوند.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با همکاری مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله کانون خیریه ریحانه‌النبی(س) بیمارانی که نتوانند داروهای خود را تامین کنند به پزشکان و مجموعه‌های مورد نیاز از جمله آزمایشگاه معرفی می‌شوند تا نیازهای آن‌ها به صورت رایگان رفع شود.

وی از حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم برای خدمت‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان و همچنین چارمحال و بختیاری در قالب اردوهای جهادی در سال جاری یاد کرد و افزود: این برنامه سومین اردوی جهادی بسیج دانشجویی در سال جاری است که ویژه مردم نیازمند منطقه شهرک قائم دنبال می‌شود.

داوودی‌نیا گفت: اردوی جهادی امروز پانزدهمین دوره درمانی گروه جهادی سفیران سلامت است که با مشارکت خیرین و پزشکان رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز