حمایت از موسی‌پور ۹۱ و تخریب موسی‌پور ۹۸!/نه احمدی نژاد هستم نه لاریجانی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۴:۰۶
کد خبر: ۹۶۴۹۵۶
حمایت از موسی‌پور ۹۱ و تخریب موسی‌پور ۹۸!/نه احمدی نژاد هستم نه لاریجانی
در روزهای مانده به شور آفرینی مردم در دوم اسفند ماه، تنور انتخابات گرم شده و جریان های مختلف در راستای تبلیغ کاندیدای خود می پردازند که رسانه برنا در قم با رعایت اصل بی طرفی، تنها به ارائه دیدگاه کاندیدا به منظور شناخت هر چه بیشتر مردم می پردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، میثم صبوری در یادداشتی در حمایت از حجت الاسلام موسی پور آورده است: خبر آمدن آقای موسی‌پور به قم برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مرا یاد خاطره‌ای از سال ۹۱ انداخت که ذکر آن خالی از لطف نیست!

آن روزها یکی از داغ‌ترین خبرهای سیاسی قم، عزل آقای موسی‌پور از سمت استانداری بود. یادم هست که از ایشان به عنوان اولین استاندار روحانی کشور یاد می‌کردند که در طول دوسال و اندی خدمت خود در قم، ارتباط بسیار خوب و بی‌سابقه‌ای را با مراجع عظام و حوزه‌های علمیه برگزار کرده است. مراجع هم عنایت ویژه‌ای به ایشان داشتند تا جایی که یکی از مراجع در وصف ایشان "مالک اشتر قم" را به‌کار برده بود.

مردم هم از موسی‌پور راضی بودند و شاهد پیشرفت بی ‌سابقه طرح‌های عمرانی در دوران او بودند.

اما در این میان خبر ناگهانی عزل ایشان توسط احمدی‌نژاد که بعدا علت آن درگیری با احمدی‌نژاد بر سر ولایت ذکر شد، همه را شوکه کرد و هضم آن برای نیروهای انقلابی و البته توده‌های مردم سخت بود.

آن زمان‌ها خیلی سر و گوشم می‌جنبید. می‌خواستم به هر جایی سرک بکشم و از قطار سیاست عقب نمانم. یکی از دوستان زنگ زد و خبر داد قرار هست تجمعی اعتراضی با حضور جمعی از اصناف و بازاریان قم در دفتر آقای آشتیانی نماینده مردم قم برگزار شود. من هم به سرعت خودم را به خیابان صفاییه رساندم و در دفتر آقای آشتیانی حاضر شدم.

خیلی شلوغ و پلوغ بود. همۀ چهره‌های انقلابی را می‌شد آنجا پیدا کنی از جمله همین بزرگترهای شورای هماهنگی اصولگرایان قم که آمده بودند تا به عزل موسی‌پور اعتراض کنند. چه بسا عامل این تجمع هم همین آقایان بوده باشند.

دفتر مملو از جمعیت بود. بعد از گذشت چند دقیقه، آقای آشتیانی پشت میکروفون رفت و شروع به سخنرانی انقلابی کرد. من کمتر موقعی ایشان را این‌گونه دیدم. تنها چیزی که از صحبت هایشان یادم هست این بود که ایشان با لحنی کاملا جدی و قاطعانه به آقای احمدی‌نژاد ۳ روز اولتیماتوم دادند که اگر آقای موسی‌پور به جایگاه خود برنگردد و دولت تصمیمش را عوض ‌نکند تصمیم بر رفتار دیگری می‌گیرند. و گفتند "یکی از بزرگان مراجع نیز از طریق وزارت کشور و نمایندگان پیگیر موضوع بوده‌اند!"

بعد از آن تجمع این سوال برای من ایجاد شد که مگر موسی‌پور چقدر ارزش دارد که از امام جمعه گرفته تا یک مرجع و نماینده وجیه شهر و نیز عموم مردم خودشان را خرج او بکنند!؟ بخاطرش تجمع برگزار کنند و جلوی دولت اصولگرا بایستند؟ و معمای مهم‌تر من فی‌الحال این است که مگر این موسی‌پور همان موسی‌پور سال ۹۱ نیست که این آقایان از او به عنوان استاندار لاریجانی اسم می‌برند!؟ یعنی آن روز برای لاریجانی سینه چاک می‌کردند؟

چرا امروز موسی‌پور را غیرانقلابی می‌دانند؟ مگر می‌شود برای موسی‌پور غیرانقلابی، آدم‌های دوآتیشه تجمع برگزار کنند؟

همچنین موسی پور در واکنش به پخش کلیپ تخریبی که اخیرا در فضای مجازی پخش شده است گفت: موسی پور خادم حرم اهلبیت(س) است، من نه لاریجانی هستم نه احمدی نژاد، من برای خدمت و خادمی مردم شریف قم آمده ام.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا از استانداری قم رفتید گفت: من استاندار نظام بودم نه استاندار شخص؛ هر دستوری که از سوی احمدی نژاد و مشاور عزیزش میامد، ابتدا بررسی میکردم، اگر کاربلد و شاخص و قابل اجرا بود، انجام میدادم و به هیچ وجه به توصیه ها عمل نمیکردم و این نکته باعث نارضایتی دولتی ها شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز