مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم:

اعمال محدویت در ورودی به بخش های استان از امشب

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۵:۵۲
کد خبر: ۹۸۳۱۷۶
اعمال محدویت در ورودی به بخش های استان از امشب
مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: محدودیت در خصوص ورود به بخش ها از امشب اعمال می شود که برخی از آنها از ساعت 24 امشب و برخی از ساعت 5 بامداد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین امیری عصر امروز سه شنبه 12 فروردین در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد گفت: در خصوص 13 به در محدودیت در رفت و آمدها به بخش ها و همچنین داخل شهر اعمال می شود و برخی از مسیرها را مسدود و یا محدود خواهیم کرد.

مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: در داخل شهر، در بوستان های بزرگ همانند بنیادی، جوان، غدیر و... عوامل نیروی انتظامی در کنار شهرداری حضور داشته و در صورت حضور مردم اعمال قانون صورت می گیرد.

وی گفت: در خصوص بستر رودخانه نیز طرح مسدود کردن بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود تا تردد در آنجا نیز وجود نداشته باشد.

امیری با اشاره به مبادی خروجی شهر گفت: در خارج از شهر و بخش ها نیز، تقسیم بندی ها صورت گرفته و از تمام نیروهای مردمی و دهیاران خواسته شده که همکاری داشته باشند.

مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: در بخش کهک از ونارچ، پردیسان و لنگرود طرح اجرا می شودو از اهالی روستاها نیز درخواست می کنیم طی این دو روز از تردد بپرهیزند.

وی گفت: در بخش خلجستان نیز محدودیت ها اجرایی و در بخش قنوات نیز محدودیت از روستای جنت آباد روبری قبرستان بقیع انجام می شود، همچنین در روستای حاجی آباد نیز محدودیت ها اعمال خواهد شد.

وی گفت: در بخش جعفریه و سلفچگان نیز این محدودیت ها اعمال که برخی از آنها از ساعت 24 امشب و برخی از ساعت 5 بامداد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز