سنگ تمام قمی ها برای کمک به نیازمندان

۱۷۰۰ میلیون تومان مردم قم در ماه مبارک رمضان به کمیته امداد کمک کردند

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۳:۵۹
کد خبر: ۹۹۹۵۳۴
۱۷۰۰ میلیون تومان مردم قم در ماه مبارک رمضان به کمیته امداد کمک کردند
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: مردم استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک به این نهاد داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمد رضا میره ‌ای با اشاره به کمک‌های مردم استان قم به کمیته امداد اظهار کرد: مردم استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به مددجویان کمیته امداد استان داشتند.

وی ادامه داد: امسال هدف گذاری کمیته امداد استان قم، اهدای سبد غذایی به تمام مددجویان این نهاد در استان با کمک خیرین در ماه مبارک رمضان بود که تاکنون 70 درصد مددجویان کمیته امداد استان قم سبد غذایی به ارزش بین 350 تا 500 هزار تومان را دریافت کردند و مابقی مددجویان کمیته امداد استان نیز این سبد غذایی را تا پایان ماه مبارک رمضان دریافت خواهند کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: روزانه دو هزار پرس غذا بین مددجویان کمیته امداد در استان توزیع می‌کنیم که هزار پرس توسط خود کمیته امداد استان قم طبخ می‌شود و طبخ هزار پرس غذای دیگر نیز توسط خیرین صورت می‌گیرد، تحویل غذاهای طبخ شده توسط پرسنل کمیته امداد استان قم در درب منازل مددجویان انجام می‌شود.

میره ای با اشاره به مراسم 21 ماه مبارک رمضان در استان قم اظهار کرد: این مراسم در سال‌های گذشته به صورت میدانی در میدان آستانه برگزار می‌شد، اما امسال این مراسم به دلیل ممنوعیت برگزاری تجمعات در قالب یک برنامه تلویزیونی برگزار خواهد شد، زمان این برنامه از یک ساعت از پیش از افطار تا ساعت 23 برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه تلویزیونی ویژه به مناسبت 21 رمضان در استان قم، خیرین استان حضور می‌یابند و در این برنامه، حساب‌های کمیته امداد برای دریافت کمک‌های مردم برای ایتام و نیازمندان استان و نیز شرایط حامی شدن از ایتام زیرپوشش کمیته امداد استان قم اعلام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز