مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:

بیش از ۲۵۰۰ مسافر نوروز توسط هلال‌احمر لرستان اسکان شدند

۱۳۹۴/۰۱/۱۲ - ۱۹:۳۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۶۳۹
بیش از ۲۵۰۰ مسافر نوروز توسط هلال‌احمر لرستان اسکان شدند
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: از ابتدایی تعطیلات نوروزی تاکنون دو هزار و 566 مسافر نوروزی توسط جمعیت هلال‌احمر لرستان اسکان موقت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، حسین‌رضا مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر لرستان برگزار شد، در رابطه با طرح نوروزی امداد و نجات استان در رابطه با عملیات‌های سال گذشته اظهار داشت: از ابتدای سال 93 تا 12 فروردین 959 عملیات در سطح استان انجام شده که مجموع 19 هزار و 901 نفر حادثه‌دیده و 19 هزار و 764 مورد آسیب‌دیده داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: مجموع کل نجات‌یافتگان در این مدت یک هزار و 71 نفر و 654 نفر انتقالی به بیمارستان و 417 نفر سرپایی داشته‌ایم و هشت هزار و 747 نفر اسکان‌یافته در این مدت داشته‌ایم.

وی اظهار داشت: از 25 اسفند سال گذشته که طرح نوروزی آغاز شده، تا امروز دو هزار و 566 مسافر نوروزی توسط جمعیت هلال‌احمر لرستان اسکان موقت شدند.

وی افزود: در این مدت 127 مورد عملیات امداد و نجات برای رسیدگی به سه هزار و 334 نفر حادثه‌دیده در برف و کولاک، حوادث جاده‌ای، کوهستان و سایر موارد انجام شده و سه عملیات در حوادث برف و کولاک، 60 عملیات جاده‌ای، 62 عملیات حضوری و یک عملیات کوهستان و مناسبتی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: در مجموع 95 نفر در این عملیات‌ها نجات یافتند که از این تعداد 63 نفر به مراکز درمانی انتقال داده و 32 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به تلفن ندای امداد، عنوان کرد: 16 پایگاه ثابت، 10 پایگاه سیار، یک پایگاه کوهستان، دو هزار و 700 روز نیروی نجات‌گر، 30 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه ست نجات در طرح امداد نوروزی هلال‌احمر لرستان فعال است.

مرادی تصریح کرد: روزانه 200 تا 300 تماس مردمی با تلفن ندای امداد به شماره 112 برقرار می‌شود که میانگین حضور در صحنه‌های حوادث 9 دقیقه و یک ثانیه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز