فرمانده نیروی انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۲:۳۸
کد خبر: ۳۱۹۵۳۳
کشف۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان از کشف چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سردار محمد قنبری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون کانتینر و کشف ۷۷ هزار و ۶۱۹ قلم انواع وسایل آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در استان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان لرستان با تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالاهای بدون مجوز گمرکی، کنترل محور های مواصلاتی استان را در دستور کار دارند.  

وی افزود: ماموران این پلیس در محور آزاد راه اندیمشک - خرم آباد مستقر شده و با مشاهده یک دستگاه کامیون کانتینر، آن را توقیف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه با توقیف این محموله که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، ۷۷ هزار و ۶۱۹ قلم انواع وسایل آشپزخانه خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف شد، تصریح کرد: ارزش محموله مکشوفه را چهار میلیارد ریال بوده است.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

وی فرهنگ‌سازی در خصوص عدم مصرف کالاهای قاچاق در بین مردم را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های مرتبط و رسانه‌های مکتوب و مجازی استان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا همکاری لازم را با پلیس لرستان داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز