"خادمی" در"ازنا" تاکید کرد:

لزوم تحرک‌بخشی به ساخت سد کمندان/طرح جابجایی روستای در حریم سد

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۵:۴۱
کد خبر: ۶۸۹۴۲۱
لزوم تحرک‌بخشی به ساخت سد کمندان/طرح جابجایی روستای در حریم سد
استاندار لرستان برلزوم تحرک‌بخشی به ساخت سد کمندان تاکید کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛سیدموسی خادمی در سفر به ازنا با بیان اینکه افتخار داشتیم که امروز در خدمت مردم این شهرستان حضور یابیم، اظهار کرد: در این سفر چند پروژه مهم مانند طرح فولاد ازنا را مورد بازدید قرار دادیم‌.

وی این پروژه را از طرح‌های کلیدی تعریف شده استان دانست وافزود: امیدواریم طبق برنامه‌ای که سرمایه‌گذار به ما ارائه داده است تا اوایل سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

خادمی با اشاره  به بازدید از سد کمندان ،خاطر نشان کرد: این طرح یکی از پروژه‌های مهم شهرستان بوده که پیشرفت فیزیکی آن حدود ۷۶ درصد است؛ امیدواریم بتوانیم تحرک طرح را نسبت به آنچه که در گذشته بوده، بیشتر کنیم و در آینده نزدیک با رعایت بعضی از محدودیت‌های فنی که دارد آن را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به طرح جابجایی روستای در حریم سد،گفت: قرار است در آینده جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این روستا تشکیل و در مورد وضعیت آن تصمیم‌گیری شود.

خادمی  با بیان اینکه از مجموعه طرح تهیه و ساخت داروهای انسانی بایر افلاک نیز بازدید به عمل آمد،  اضافه کرد: این طرح از تکنولوژی بالایی برخوردار بوده و پروژه خیلی خوبی است که جزء طرح‌های ارزشمند محسوب می‌شود.

وی گفت: این طرح در منطقه صنعتی در حال انجام است که قبلا فاز دامی آن به بهره‌برداری رسیده و این بخش نیز با حمایت ما و تلاش سرمایه‌گذار آن در آینده‌ای نزدیک تکمیل خواهد شد.

خادمی با اشاره  به بازدید از محل احداث کارخانه سیمان این شهرستان ،افزود: با توجه به اطلاعاتی که سرمایه‌گذار طرح ارائه داده، شرایط برای شروع کار آماده است.

وی ادامه داد: آنچه که در حوزه وظایف ما به عنوان دولت و دستگاه‌های دولتی مانند صدور مجوزها و حل معارضان اجتماعی و پیگیری برای تسهیلات بانکی بوده انجام شده و فضا برای شروع کار آماده است تا سرمایه‌گذار فعالیت خود را آغاز کند.

خادمی بیان کرد: این طرح نیز اقدام ارزنده‌ای است و اگر شروع به کار کند کمک خیلی خوبی به توسعه شهرستان خواهد کرد.

وی طرح احداث گلخانه را از دیگر اقدامات مهم در راستای توسعه شهرستان ازنا برشمرد وگفت: این پروژه قرار است در روستای چشمه سلطان و سطح ۴۲ هکتار ساخته شود که هم اکنون مجوزهای لازم آن صادر شده است.

خادمی تاکید کرد: این پروژه مشکل آب دارد که امیدواریم مجوز آن هم صادر شود و در اختیار شرکت شهرک‌های کشاورزی قرار گیرد تا در ادامه بعد از ساخت و آماده شدن زیرساخت‌ها با اولویت افراد بومی تحصیل‌کرده برای تولید به آنان واگذار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز