آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۹۷۸۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا 4 اردیبهشت ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ ۱۹۳ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۳ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۱۰ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۶۸ نفر ترخیص شدند.

او افزود: اکنون هزار و ۱۹۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن ۱۰ نفر در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۲۲۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

مرگ ۳ کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۳ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۷ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۹۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به جان باختن ۳ نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز