استاندار در دیدار با خانواده پهلوانان افتخار آفرین:

سرمایه‌گذاری در ورزش مازندران دستاورد بین‌المللی دارد/ افتخارات ورزشی موجب تعصبات منطقه‌ای نشود

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۶:۴۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۵۴۷۴
سرمایه‌گذاری در ورزش مازندران دستاورد بین‌المللی دارد/ افتخارات ورزشی موجب تعصبات منطقه‌ای نشود
احمد حسین‌زادگان استاندار، با همراهی حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان محلی با خانواده‌های قهرمانان کشتی مازندران، امیرحسین زارع، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی دیدار کرد.

به گزارش برنا مازندران، احمدحسین زادگان به‌همراه حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان، در منزل امیرحسین زارع قهرمان مسابقات جهانی کشتی آزاد در آمل حضور یافت.

استاندار مازندران در این دیدار گفت: کاری که امیرحسین زارع کرد با هیچ تشکر و هدیه‌ای قابل جبران نیست و این کشتی‌گیر بخاطر ادب و اخلاقش در مازندران محبوب است.

وی افزود؛ این دیدار بهانه ای برای تشکر و قدردانی از زحمات پدر و مادر این قهرمان با اخلاق است.

حسین زادگان همچنین گفت : ایران را متحد و یکپارچه ببینیم . افتخارات ورزشی نباید موجب تعصبات منطقه ای شود و همه برای نام ایران تلاش می کنیم.

دیدار با خانواده محمدهادی ساروی

حسین زادگان استاندار مازندران در دیدار با خانواده محمدهادی ساروی قهرمان مسابقات جهانی کشتی فرنگی گفت : این جوان ورزشکار در شرایط سختی پرورش یافت و امروز به عنوان قهرمانی با اخلاق و دوست داشتنی شناخته می شود.

وی افزود؛ پس از کسب افتخارات ورزشی معمولا از ورزشکاران تجلیل می شود اما امروز به دیدار خانواده های آنان آمدیم تا از زحمات و ازخودگذشتگی های آنان تجلیل و تقدیر نماییم.

استاندار افزود؛ امروز بخاطر چنین فرزندی، از شما و مربیان این عزیز، قهرمان تشکر و قدردانی می کنیم و حق محمدهادی ساروی بیش از برنز المپیک است که امیدواریم در آینده به این هدف هم برسد.

دیدار با خانواده علی اکبر یوسفی در بابل

استاندار در دیدار با خانواده علی اکبریوسفی قهرمان فوق سنگین کشتی فرنگی جهان گفت : قهرمانان مازندرانی با کسب مدال های خوش رنگ طلا ثابت کرده اند که سرمایه گذاری برای ورزش استان زمینه ساز دستاوردهای ملی و بین المللی است.

وی افزود: هر مبلغی که در حوزه زیرساخت های ورزش مازندران هزینه شود در کوتاه مدت مردم لذت این سرمایه گذاری را خواهند چشید که مسابقات جهانی کشتی نروژ بخشی از این افتخارات است.

حسین زادگان با تاکید بر شناسایی استعداد های نهفته کشتی مازندران افزود؛ خانواده ها نقش بسیار مهمی در موفقیت ورزشکاران دارند و این رسالت رسانه هاست که در کنار برجسته سازی نقش مربیان سازنده، از زحمات خانواده ها نیز غافل نشوند.

استاندار مازندران در پایان از مسئولان شهرستانی که برای موفقیت قهرمان علی اکبر یوسفی تلاش کردند، قدردانی کرد.

حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران هم گفت : از خانواده محترم این ورزشکاران سپاسگذاریم که نقش مهمی در رسیدن به سکوی قهرمانی داشتند و از سویی زحمات مربیان سازنده و پیشکسوتان نباید مغفول بماند. وی افزود؛ توجه و حمایت از ورزشکاران در دستور کار دستگاه ورزش و جوانان است.

گفتنی است استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان در حاشیه این دیدارها بصورت تماس تصویری با امیرحسین زارع گفتگو کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز