مازندران، میزبان شایسته ای برای جشنواره منطقه ای تئاتر فجر خواهد بود

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۱۸۹۲۶
مازندران، میزبان شایسته ای برای جشنواره منطقه ای تئاتر فجر خواهد بود
روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که 19 گروه نمایشی از 9 استان کشور در جشنواره تئاتر منطقه ای در استان حضور خواهند یافت، گفت: مازندران، میزبان شایسته ای برای جشنواره منطقه ای تئاتر فجر خواهد بود. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، روح الله سلگی با اظهار خرسندی از اعطای میزبانی بخشی از جشنواره تئاتر فجر به استان مازندران گفت: این استان با سبقه فرهنگی، اجتماعی و توانمندی های اقتصادی که دارد می تواند میزبان شایسته ای برای جشنواره فجر باشد. 

معاون استاندار، در نشست ستاد برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر فجر به میزبانی استان با دبیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ضمن تحسین نگاه ارزشمند برگزار کنندگان این رویداد بین المللی برای انتخاب مازندران جهت برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: گروه های نمایشی این خطه از شمال کشور از دیرباز تا کنون در عرصه های ملی و بین المللی خوش درخشیدند. 
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه مردم مازندران در عرصه های مختلف نظام ثمرات و برکات فراوانی موجب شدند و میزبانی شایسته از جشنواره منطقه ای تئاتر فجر نیز دور از ذهن نخواهد بود، گفت: امید است حضور 19 گروه نمایشی از 9 استان کشور در این رویداد زمینه ساز انتقال تجربه در عرصه نمایش باشد. 
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد در امنیت، آرامش و آسایش خواستار هم افزایی و تعامل دستگاه های اجرایی استان با دبیرخانه این جشنواره مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شد و افزود: همچنین دستگاه ها در تامین برخی ملزومات و اسکان هنرمندان و گروه های نمایشی کمک کار دبیرخانه این جشنواره باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز