مدیریت شهری به تنهایی پاسخگوی همه مشکلات نیست؛

معین‌پور: پروژه زیر گذر شهید مهدوی امسال به بهره برداری می‌رسد

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۸:۳۴
کد خبر: ۶۹۳۹۲۶
معین‌پور: پروژه زیر گذر شهید مهدوی امسال به بهره برداری می‌رسد
شهردار قائمشهر گفت: پروژهای مهمی که در این سال استارت خواهد خورد را پروژه زیر گذر شهید مهدوی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ بهمن معین‌پور، شهردار قائمشهر، ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای دوره پنجم اظهار داشت: شهرداری قائمشهر با حدود ۱۲۵۰ پرسنل در واقع یک بدنه فربه‌ای دارد که نیاز به تحرک و چالاکی بیشتری جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان دارد، لذا در سال ۹۷ تمام تلاش خودمان را بر استراتژی های ماموریت محور و درآمدزائی پیاده خواهیم کرد.

معین‌پور در ادامه در خصوص حوزه مدیریت شهرداری خاطرنشان کرد: در تقسیمات درون شهری به این نتیجه رسیدیم که مدیریت شهری به تنهایی پاسخگوی همه مشکلات نیست لذا باید مدیریت را در ظرفیت‌های پائین‌تر به اجرا بگذاریم، در سال جدید نه تنها قائمشهر ۲ منطقه ای می‌شود بلکه به ۲۰ ناحیه تبدیل می‌شود.

وی در ادامه یکی دیگر از پروژهای مهمی که در این سال استارت خواهد خورد را پروژه زیرگذر شهید مهدوی عنوان و ابراز امیدواری کرد این پروژه در مدت چند ماه معضل آتی ترافیکی آن منطقه را برطرف کند.

شهردار قائمشهر در خصوص بحث تفریحی و توریستی عنوان داشت: در این زمینه‌ها نیز  اقداماتی در رودخانه‌های سیاهرود و تلار انجام خواهد گرفت که تا پایان سال حدود ۴۰ درصد این پروژه‌ها قابل اجرا خواهد بود.

وی اظهار داشت: در سال ۹۷ دو تقاطع زیرگذر در منطقه دخانیات و قائم محله احداث خواهیم کرد و سعی ما در سال جاری بر این است که قائمشهر را در حوزه زباله و پسماند پیشرفت بدهیم، تفکیک زباله در مبدا یکی از کارهایی است که ظرف ماه های آینده اتفاق خواهد افتاد.

معین‌پور از دیگر برنامه‌های سال جاری به ایجاد کارخانه بتن و لوله های مسلح و تاسیس کارگاه تابلوهای شهری اشاره و در پایان در خصوص کارخانه نساجی خاطرنشان کرد: با ورود سرمایه‌گذار و دستگاه‌های مدرن، امیدواریم بتوانیم آن محیط را به نحو بهتری مدیریت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز