فرماندار قائمشهر تاکید کرد؛

تلاش امور بانوان قائمشهر باید در حوزه اشتغال‌زایی باشد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۲:۳۱
کد خبر: ۸۰۲۰۲۳
تلاش امور بانوان قائمشهر باید در حوزه اشتغال‌زایی باشد
فرماندار قائمشهر گفت: یکی از برنامه‌های مهم امور بانوان شهرستان قائمشهر باید در حوزه اشتغال‌زایی باشد تا بتوانیم در زمینه اشتغال‌زایی این شهرستان موفق عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ مهدی محمدی در جلسه مسئولین امور بانوان ادارات در خصوص برنامه ٤٠ سالگی انقلاب که در فرمانداری قائمشهر برگزار شد، اظهار کرد: فراهم آوردن زمینه‌های اشتغال‌زایی به حمایت‌های همه جانبه افراد بستگی دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه امور بانوان باید با همفکری هم بتوانند زمینه‌های اشتغال‌زایی افراد را فراهم آورند، افزود: امور بانوان با فراهم آوردن فضایی مناسب در این شهرستان، به خصوص در زمینه برپایی نمایشگاه‌ها می‌توانند به زنان خرد روستایی در زمینه اشتغال‌زایی کمک کنند.

فرماندار قائمشهر تاکید کرد: امور بانوان همه دستگاه‌های اداری باید با حفظ موازین و رعایت اصول کارهایی را ارائه دهند تا بتوان در حوزه امور بانوان این شهرستان موفق عمل کرد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه در حوزه فرهنگ تاکنون موفق عمل نکرده‌ایم، افزود: تجربه نشان داده تاکنون نتوانسته‌ایم آنچه که مد نظر و اهداف نظام بوده است، در حوزه فرهنگ پیش برویم.

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه متاسفانه در این شهرستان مکانی زیادی برای تفریح افراد وجود ندارد، گفت: نبود مکان تفریحی گاهی باعث بیراهه رفتن افراد خواهد شد.

وی از امور بانوان خواست در سطح شهر به شناسایی افراد بدحجاب بپردازند و ادامه داد: همچنین امور بانوان می‌توانند با راه‌اندازی اردوی یک روزه، طی صحبت با این جوانان آنان را از بیراهه رفتن نجات دهید.

جشن چهل سالگی انقلاب باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد

مسئول امور  بانوان شهرستان قائمشهر در این جلسه گفت: جشن چهل سالگی انقلاب باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد و ما باید بتوانیم با برنامه‌های شاخص و محوری نسبت به برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اقدام کنیم.

مرضیه فلاح افزود: باید امسال با ارائه برنامه‌های تکان‌دهنده جشن چهل سالگی انقلاب دشمن را به زانو درآوریم.

وی با اعلام اینکه دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: بنابراین ما باید با تبیین دستاوردهای انقلاب بتوانیم نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز