کردستان‌ها فردا منتظر بارش باران شدید باشند

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۰:۳۲
کد خبر: ۹۹۷۹۰۹
کردستان‌ها فردا منتظر بارش باران شدید باشند
از صبح روز چهارشنبه این بارش‌ها فراگیر و قابل ملاحظه خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ رحیم صدیقی، مدیرکل هواشناسی استان کردستان ضمن اشاره به آخرین وضعیت جوی کردستان، گفت: از امروز سه شنبه تا روز پنج شنبه سیستم بارشی در استان کردستان فعالیت خواهد داشت.

صدیقی ادامه داد: این سیستم بارشی موجب وزش تند باد، ایجاد رگبار و رعد و برق در نواحی مستعد هم باعث بارش تگرگ می‌شود.

او با اشاره به اینکه بارش‌ها از ظهر امروز سه شنبه به صورت پراکنده آغاز می‌شود، افزود: از صبح روز چهارشنبه این بارش‌ها فراگیر و قابل ملاحظه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان اظهار کرد: بارش‌ها در روز چهارشنبه به گونه‌ای است که موجب آب‌گرفتگی معابر شهری و روستایی و همچنین ایجاد سیلاب‌های موقتی خواهد شد.

او با اشاره به وضعیت بارش‌ها در نواحی مختلف استان کردستان، عنوان کرد: میزان بارش‌ها در غرب استان کردستان از جمله شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد و منطقه اورامانت بیشتر خواهد بود.

صدیقی بیان کرد: از صبح روز پنج شنبه از شدت بارش‌ها کاسته شده و در نتیجه از بعد از ظهر پنج شنبه این سیستم بارشی به صورت کامل از استان کردستان خارج می‌شود.

او با اشاره به وزش باد شدید در استان کردستان همراه با بارش باران، گفت: از ظهر امروز تا ظهر پنج شنبه شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان به احتمال کاهش کیفیت هوای استان اشاره کرد و افزود: با توجه به وزش باد شدید و همچنین وجود گرد و غبار در آسمان عراق، پیش بینی می‌شود که کیفیت هوای استان کردستان کاهش پیدا کند.

او با اشاره به اینکه از بعد از ظهر پنج شنبه تا اواخر وقت شنبه هفته بعد وضعیت هوا صاف و پایداری است، گفت: در خصوص وضعیت جوی هفته آینده در بولتن‌های بعدی اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده دمای هوای استان کردستان به صورت میانگین چهار تا پنج درجه افزایش پیدا می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز