رونمایی از ۱۰ طرح و ایده برتر در حوزه علوم جغرافیایی

۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۷۱۱۶
رونمایی از ۱۰ طرح و ایده برتر در حوزه علوم جغرافیایی
نخستین رویداد ملی جغرافیا ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۱ با ارائه ۱۰ طرح و ایده برتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ دکتر مهران مقصودی، رئیس مؤسسه جغرافیا دانشگاه تهران درباره پیشنیه برگزاری رویداد ملی جغرافیا، گفت: طراحی این رویداد از دو سال قبل شروع شده و برنامه‌ریزی اولیه آن با محوریت مؤسسه جغرافیا و با همکاری مرکز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری انجام شد.

رئیس مؤسسه جغرافیا دانشگاه تهران افزود: در این رویداد، اساتید و دانشجویانی که تمایل داشتند در ارتباط با بخش کارآفرینی و نوآوری فعالیت‌هایی انجام دهند، شناسایی شده و ارتباط با آنها را در قالب جلسه و سمینار مستمر کردیم.

وی همچنین از برقراری ارتباط با بیش از ۲۰ سازمان مرتبط با علوم جغرافیایی و سازمان‌هایی که به خدمات نوآورانه نیاز داشتند خبر داد و با اشاره به برگزاری پیش‌رویدادهای نخستین رویداد ملی جغرافیا، گفت: وبینارهای تخصصی و نشست‌هایی به عنوان پیش‌رویداد با حضور افراد موفق در حوزه جغرافیا و همچنین افراد مطلع در ارتباط با بحث ایده‌پردازی، نوآوری و کارآفرینی برگزار شد.

دکتر مقصودی با یادآوری صدور فراخوان دریافت ایده در نخستین رویداد ملی جغرافیا در اوایل زمستان ۱۴۰۰، اعلام کرد: ایده‌ها در چند مرحله در پیش‌رویدادهایی که برگزار شد، به مرور پخته شدند. در نهایت ۱۰ طرح و ایده برتر در حوزه علوم جغرافیایی انتخاب شد و این طرح‌ها و ایده‌های برتر در روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ماه معرفی و رونمایی خواهند شد.

به گفته رئیس مؤسسه جغرافیا دانشگاه تهران، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، رئیس مرکز تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری و رئیس دانشکده جغرافیا در این رویداد سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز