دمنوش‌های گیاهی به صورت جوشان به بازار عرضه خواهند شد!

۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۱۶۷۵۶
دمنوش‌های گیاهی به صورت جوشان به بازار عرضه خواهند شد!
گروهی از پژوهشگران یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد به فرمولاسیون تولید فرآورده‌های گیاهان دارویی به صورت جوشان دست یافتند.

خبرگزاری برنا؛ مجری طرح و مدیر عامل این شرکت فناور با بیان اینکه تمرکز تحقیقاتی ما بر روی تولید فرآورده‌های دارو‌های گیاهی است، گفت: ما فرآورده‌های دارو‌های گیاهی را در قالب گرانول‌های جوشان فرموله کردیم.

فاطمه حامدی با بیان اینکه فرمولاسیون این فرآورده‌ها به گونه‌ای است که مواد مؤثره گیاهان دارویی به صورت گرانول تولید شده است، اظهار کرد: این فرآورده‌ها به صورت جوشان هستند و همانند قرص‌های جوشان، در آب جوش و یا سرد، حل می شوند.

وی با بیان اینکه ما این محصول را در قالب قرص و گرانوله به تولید رساندیم، خاطر نشان کرد: تفاوت این محصول با سایر فرآورده‌های دارویی در این است که از ترکیبات ترکیبی و گیاهی و هیدروکلوئید‌های بومی در فرمولاسیون آن‌ها بهره بردیم و فرمولاسیون آن به گونه‌ای است که در مدت یک دقیقه در آب سرد و یا آب جوش حل می‌شود و فرد در نهایت یک نوشیدنی گیاهی آماده دارد.

خانم حامدی یادآور شد: در این طرح ما گیاهانی، چون نعنا، زنجیل، دارچین، گل محمدی و به لیمو را به صورت جوشان به تولید رساندیم و مطالعات برای ارائه فرمولاسیون گرانول سایر گیاهان دارویی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح مراحل ثبت اختراع را طی می‌کند، افزود: این محصول به زودی وارد بازار خواهد شد

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز