۱۲۴ مساله‌ با استفاده از ظرفیت‌های دانشی پاسخ داده می‌شود

۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۴۳۹۰۴۹
۱۲۴ مساله‌ با استفاده از ظرفیت‌های دانشی پاسخ داده می‌شود
«نخستین رویداد نمایشگاهی مساله محور سازمان اقتصادی کوثر با تاکید بر اقتصاد مقاومتی» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری 2 تا 5 اسفندماه سال 1401 برگزار می‌شود.

خبرگزاری برنا؛ رویداد نمایشگاهی مساله محور سازمان اقتصادی کوثر با اعلام حضور و آمادگی بیش از 200 شرکت دانش‌بنیان و فناور در تاریخ 2 تا 5 اسفند با هدف رفع نیازهای فناورانه و نوآورانه خود از یک سو و حمایت از جوانان، نخبگان و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از سوی دیگر برگزار خواهد شد.

سازمان اقتصادی کوثر، یک بنگاه اقتصادی با حدود ۴ دهه فعالیت و دارای بیش از ۴۰ شرکت فعال در حوزه‌های کشاورزی، معادن، صنایع، خدمات مالی و سرمایه‌گذاری، برق، انرژی، عمران و ساختمان است.

در این رویداد نمایشگاهی با حضور همه شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر، ۱۲۴ مساله‌ و نیاز فناورانه از این شرکت‌ها ارائه خواهد شد. همه دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های ذکر شده دعوت می‌شود در این رویداد شرکت کرده و طرح‌های خود را پس از رویداد در سایت رویداد بارگزاری کنند.

مشارکت در این نمایشگاه مزایایی چون «امکان مذاکره حضوری با شرکت متقاضی در حین رویداد (ظرفیت محدود با اولویت زمان ثبت‌نام)، خرید محصول و خدمات، سرمایه‌گذاری توسعه فناوری، سرمایه‌‌گذاری توسعه و تجاری سازی محصول و گرنت شتاب‌دهی توسعه ایده‌‌های فناورانه و نوآورانه (در بستر شتاب‌دهنده رویاک) را برای مشارکت‌کنندگان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز