افزایش محصولات گرافنی با راه‌اندازی سایت تولیدی جدید

۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۴۴۱۵۱۹
افزایش محصولات گرافنی با راه‌اندازی سایت تولیدی جدید
شرکت پاراگراف با راه‌اندازی یک سایت تولید جدید به دنبال افزایش ظرفیت تولید محصولات گرافنی است.

خبرگزاری برنا؛ شرکت پاراگراف برای تقویت قابلیت‌های تولید، تسهیلات تولیدی جدیدی به دست می‌آورد. پاراگرف راه‌اندازی دومین سایت تولیدی خود را در هانتینگدون، کمبریجشایر بریتانیا اعلام کرده است.

این سایت جدید به پاراگرف این امکان را می‌دهد تا ضمن فراهم کردن فضای اداری اضافی، امکانات اتاق تمیز و سایر زیرساخت‌های تولیدی خود را افزایش دهد. این شرکت قصد دارد تا کارکنان خود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ افزایش دهد و انتظار می‌رود تولید این شرکت در نیمه دوم سال افزایش یابد. افزایش کارکنان پاراگراف در تأسیسات هانتینگدون امکان شتاب در بخش‌های تحقیق، توسعه و تولید در سایت فعلی را فراهم می‌کند تا به افزایش تقاضای مشتریان پاسخ دهد.

اولین سایت پاراگرف در اکتبر ۲۰۱۸ افتتاح شد و از آن زمان کارمندان آن‌ها از ۱۲ کارمند به بیش از ۱۱۰ نفر افزایش یافته است. رشد این شرکت با بیش از ۸۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شده در چندین دوره بودجه سرمایه‌گذاری تأمین شده است. کسب و کار این شرکت در حال حاضر بر افزایش درآمد از محصولات مبتنی بر گرافن و حسگر متمرکز شده است. پاراگرف برای تسریع در توسعه محصول، بودجه جمع می‌کند.

سیمون توماس، مدیرعامل پاراگرف، گفت: پاراگرف دارای جاه‌طلبی و توانایی اثبات شده برای رهبری توسعه گرافن با فناوری عمیق در صنایع متعدد است، این تأسیسات تولیدی جدید به ما این امکان را می‌دهد تا تقاضای فزاینده‌ای برای محصولات موجود خود را برآورده کنیم. جهان به تازگی شروع به تحقق فواید الکترونیک مبتنی بر گرافن کرده است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را از محاسبات کوانتومی تا قطارهای برقی به ارمغان بیاورد. فرصت‌های گسترده‌ای برای ما وجود دارد تا بتوانیم مشکلات جهانی را با استفاده از گرافن کاهش دهیم تا به عنوان مثال کاهش مصرف انرژی، تقویت عملکرد محصول، بهبود ایمنی، تسریع در تشخیص در مراقبت‌های بهداشتی و ایجاد فناوری‌های نیمه‌هادی پیشرفته نسل بعدی را با کمک فناوری گرافنی تحقق بخشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز