رونمایی جدید لپ‌تاپ‌های دل

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۲۰:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۲۴۵۴
رونمایی جدید لپ‌تاپ‌های  دل
لپ تاپ‌های Latitude ۷۳۴۰ و Latitude ۷۴۴۰ جزو سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های امسال هستند که می‌توانند به شبکه‌ ۵G متصل شوند.

خبرگزاری برنا؛ دل آخرین مدل‌های سری Latitude خود را با مدل‌های ۷۳۴۰، ۷۴۴۰ و ۷۶۴۰ معرفی کرده است. در کنار آن‌ها، این شرکت همچنین مدل‌های ۷۳۴۰ Ultralight و ۷۴۴۰ Ultralight را معرفی کرد که نسخه‌های سبک‌تری از همتایان استاندارد آلومینیومی خود هستند.

لپ تاپ جدید Dell Latitude ۹۴۴۰ که در دسته‌ لپ تاپ‌های تبدیل‌پذیر جای می‌گیرد و نمایشگر ۱۶:۱۰ دارد، تا حدی یادآور لپ تاپ‌های سری XPS است. Latitude ۹۴۴۰ بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد، وزن آن نزدیک به ۱٫۵ کیلوگرم است و از نسبت نمایشگر به بدنه‌ ۹۱٫۵ درصد استفاده می‌کند. بر اساس ادعای دل، این بهترین نسبت نمایشگر به بدنه در لپ تاپ‌های ۱۴ اینچ تجاری فوق‌پریمیوم است.

لتیتود ۹۴۴۰ دل کیبورد مجهز به نور پس‌زمینه‌ مینی LED است. به ادعای دل، استفاده از مینی LED مصرف انرژی نور پس‌زمینه‌ کیبورد را ۷۵ درصد کاهش و عمر باتری را تا حداکثر سه ساعت افزایش می‌دهد. لپ تاپ‌های سری لتیتود معمولاً شارژدهی خیلی خوبی ندارند. کیبورد لپ تاپ لتیتود ۹۴۴۰ تا حد زیادی مشابه لپ تاپ XPS ۱۳ Plus است.

لپ تاپ جدید سری لتیتود به تاچ‌پد مبتنی‌بر بازخورد هپتیک مجهز است که در بالای آن دکمه‌های میانبر برای دسترسی به میکروفون، وب‌کم، اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل چت‌ها دیده می‌شود. لپ تاپ لتیتود ۹۴۴۰ سه درگاه Thunderbolt ۴ و جک هدفون و اسلات قفل و اسلات سیم‌کارت نانو دارد. دل می‌گوید لپ تاپش به پردازنده‌های نسل ۱۳ اینتل مجهز است.

دل افزون‌بر ۹۴۴۰، سری ۷۰۰۰ لپ تاپ‌های خانواده‌ لتیتود را نیز به‌روزرسانی کرده است. لپ تاپ‌های Latitude ۷۳۴۰ و Latitude ۷۴۴۰ جزو سبک‌ترین لپ تاپ‌های سازمانی امسال هستند. این دو لپ تاپ به وب‌کم پنج مگاپیکسلی جدیدی مجهز هستند و می‌توانند به شبکه‌ ۵G متصل شوند.

دو لپ تاپ جدید Latitude ۷۳۴۰ و Latitude ۷۴۴۰ نیز به کیبوردی با نور پس‌زمینه‌ی مینی LED مجهز هستند، اما درگاه‌های متنوع‌تری دارند: یک HDMI ۲.۰ در کنار Thunderbolt ۴ و USB ۳.۲ Gen ۱.

انتهای پیام/

نظر شما