انتشار نتایج مثبت داروی ضدسرطانی

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۳۹۵۱
انتشار نتایج مثبت داروی ضدسرطانی
نتایج مثبت آزمایش‌های حیوانی روی نانوذرات حاوی mRNA منتشر شده که در آن، کاهش رشد تومور سرطانی در اثر استفاده از این دارو مشاهده شده‌ است.

خبرگزاری برنا؛ آلتامیرا تراپیوتیکس اعلام کرد که گروه تحقیقاتی در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن داده‌های مربوط به مطالعه روی حیوانات را منتشر کرد که نشان می‌دهد نانوذرات مبتنی بر پلتفرم semaphore این شرکت به ارائه یک درمان جدید mRNA که باعث کاهش رشد تومور می‌شود، کمک می‌کند.

این شرکت بیو دارویی سوئیسی می‌گوید، این مطالعه نشان داد که اگر بیان ژن ZBTB۴۶ با semaphore در هنگام ترکیب با بازدارنده ضد PD۱ ایمنی همراه شود، می‌تواند روی میکرومحیط‌های تومور تاثیرگذار باشد. فاکتورهای مشتق از تومور به‌صورت مکرر ZBTB۴۶ را مهار می‌کنند و منجر به توسعه ریز محیط‌زیست طرفدار تومور می‌شود.

محققان همچنین تحویل سیستمیک mRNA ژن ZBTB۴۶ را با نانوذرات سمیفور مبتنی بر پپتید آلتامیرا در مدل‌های موش سارکوم و سرطان پستان متاستاتیک برای تقویت بیان ZBTB۴۶ آزمایش کردند. این درمان بیان ZBTB۴۶ را در سلول‌های دندریتیک و اندوتلیال با سلول‌های تومور حفظ کرده و منجر به محدودیت رشد تومور همراه با ریز محیط‌زیست تومور ایمنی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز