نسخه ۱۶.۴ سیستم عامل IOS منتشر شد

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۳۹۶۲
نسخه ۱۶.۴ سیستم عامل IOS منتشر شد
در به‌روزرسانی iOS ۱۶.۴ با ۲۱ ایموجی جدید روبه‌رو می‌شویم و همچنین اپل قابلیت شناسایی تصادف سری آیفون ۱۴ را بهبود داده است.

خبرگزاری برنا؛ سیستم عامل iOS ۱۶.۴ نزدیک به دو ماه پس از iOS ۱۶.۳ در اختیار کاربران قرار گرفته است و شامل مواردی مانند ۲۱ ایموجی جدید، پوش نوتیفیکیشن برای وب اپلیکیشن‌ها و شناسایی تصاویر و ویدیو‌های تکراری در آلبوم اشتراکی آی‌کلود می‌شود.

این سیستم عامل برای دستگاه‌های سازگار با iOS ۱۶ یعنی آیفون ۸ به بعد منتشر شده است. اگر صاحب آیفونی قدیمی‌تر از آیفون ۸ هستید، اپل سیستم عامل iOS ۱۵.۷.۴ را برای شما درنظر گرفته که شامل بهبود‌های امنیتی می‌شود.

برای دانلود iOS ۱۶.۴ و iPadOS ۱۶.۴، باید به بخش تنظیمات، General و سپس Software Update بروید. حجم این به‌روزرسانی با توجه به مدل آیفون‌تان می‌تواند متفاوت باشد.

ویژگی‌های سیستم عامل iOS ۱۶.۴
در به‌روزرسانی iOS ۱۶.۴ با ۲۱ ایموجی جدید مانند قلب آبی و خاکستری روبه‌رو هستیم. همچنین این نسخه شامل نوتیفکیشن برای وب اپلیکیشن‌های موجود در هوم اسکرین، ایزوله‌سازی صدا برای تماس‌های صوتی سلولار، به‌روزرسانی‌های پادکست و چندین تغییر کوچک می‌شود.

تغییرات سیستم عامل iOS ۱۶.۴ به شرح زیر هستند:

  • ۲۱ ایموجی جدید شامل حیوانات، ژست‌های دست و اشیا
  • نوتیفیکیشن برای وب اپلیکیشن‌های افزوده‌شده به هوم اسکرین
  • ایزوله‌کردن صدا برای تماس‌های سلولار و مسدودسازی صدای محیط
  • شناسایی تصاویر و ویدیو‌های تکراری در آلبوم اشتراکی آی‌کلود
  • پشتیبانی از VoiceOver برای مپس در اپلیکیشن آب‌وهوا
  • تنظیمات دسترسی‌پذیری برای تاریک‌کردن ویدیو در هنگام شناسایی نور
  • بهینه‌سازی‌های تشخیص تصادف برای مدل‌های خانواده آیفون ۱۴

درحالی شاهد انتشار iOS ۱۶.۴ هستیم که اپل خودش را برای معرفی iOS ۱۷ آماده می‌کند. این سیستم‌عامل در رویداد WWDC ۲۰۲۳ در خردادماه معرفی خواهد شد و طبق جدیدترین گزارش، اپل چندین قابلیت جذاب برای آن درنظر می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما