نخستین دوره رویداد ملی مسئله‌محور We Can برگزار می‌شود

۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۸۹۸۸
نخستین دوره رویداد ملی مسئله‌محور We Can برگزار می‌شود
نخستین دوره رویداد ملی مسئله‌محور We Can با هدف حل مشکلات و چالش­‌های پیش روی صنعت نفت، ذیل طرح توسعه رویدادهای رقابتی مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

خبرگزاری برنا؛ مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت در دانشکده نفت اهواز به منظور شناسایی، هدایت، رشد، شکوفایی و فراهم آوردن زمینه­­‌های بهره­‌مندی از توان دانشجویان و پژوهشگران مستعد حوزه­‌های بالادستی و پایین­‌دستی صنعت نفت و گاز، نخستین دوره رویداد ملی مسئله‌محور We Can را با هدف حل مشکلات و چالش­‌های پیش روی این صنعت، در چارچوب طرح توسعه رویدادهای رقابتی مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌کند.

بازیافت CO2 خروجی از دودکش واحدهای نیروگاهی شرکت فجر انرژی و تبدیل آن به محصولات با ارزش افزوده، بومی‌سازی تولید مواد اولیه و روان‌کننده DRA، طراحی سیستم‌های روبات زیر آبی کنترل از راه دور (ROV)، چالش‌های این رویداد هستند.

این رویداد، 28 فروردین ماه برگزار خواهد شد و افراد علاقه‌مند می­‌توانند طرح‌های خود را تا تاریخ 24 فروردین ماه، به این رویداد ارسال و برای  کسب اطلاعات بیشتر، به وبگاه رویداد به نشانی www.wecan-put.com  مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، در پایان این رویداد، طرح‌های برتر، به منظور بررسی پیاده‌سازی، به شرکت­‌های ارائه‌دهنده چالش معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز