عرضه مواد پیشرفته نانویی به تولیدکنندگان باتری

۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۴۶۸۷۷۲
عرضه مواد پیشرفته نانویی به تولیدکنندگان باتری
شرکت فرانسوی آرکما که در تولید نانولوله‌های کربنی فعالیت دارد، برای تولیدکنندگان باتری در جهان، مواد پیشرفته، بایندر و ترکیبات شیمیایی تولید و عرضه می‌کند.

خبرگزاری برنا؛ آرکما یکی‌از تامین‌کننده مواد برای تولیدکنندگان سلول باتری است که راه‌کارهایی در بخش PVDF بایندر و پوشش جداکننده دارد. این شرکت به تازگی مجموعه گسترده‌ای از فناوری‌های مکمل را به بازار عرضه کرده است.

برخی از این فناوری‌ها عبارتنداز بایندرهای پیشرفته مبتنی بر اکریلیک، سوسپانسیون‌‌ها و افزودنی‌های رئولوژیکی است که تحت نام تجاری Incellion™ به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات به تولیدکنندگان باتری اجازه می‌دهد فرمول‌های محلول‌های الکترود و جداکننده خود را متناسب با اجزای سلولی موجود و نسل بعدی بهینه کنند.

نتیجه استفاده از این محصولات، عملکرد سلولی بالاتر با شارژ سریع‌تر، دوام بیشتر در چرخه عمر و افزایش دانسیته انرژی در عین حصول اطمینان از ایمنی کلاس جهانی و انطباق با محیط زیست است.

آرکما یک شریک جهانی برای صنعت باتری است که موقعیت ایده‌آلی برای پشتیبانی از مشتریان باتری EV و ESS خود در چند منطقه جغرافیایی در جهان دارد. این شرکت به مراکز نوآوری، تولید و پشتیبانی مشتری در سرتاسر جهان در دسترس است. این شرکت تولیدکنندگان باتری را قادر می‌سازد تا در مناطق جغرافیایی جدید و موجود رشد کنند.

با ادامه رشد و سرمایه‌گذاری، آرکما پیش‌بینی می‌کند که فروش در بازارهای باتری EV و ESS تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۱ میلیارد یورو برسد.

این شرکت همچنین مبتکر نسل بعدی نمک‌های الکترولیتی Foranext® و نانولوله‌های کربنی Graphistrength® است و تأمین‌کننده چندین محلول چسب و پلیمر زیستی پیشرفته است.

این شرکت یکی از تولیدکنندگان نانولوله‌کربنی بوده که از سال ۲۰۰۶ اولین آزمایشگاه پایلوت خود به ظرفیت ۲۰ تن در سال را راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز