اعلام آمادگی بنیاد ملی نخبگان برای همکاری با سازمان هلال‌احمر

۱۴۰۲/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۳۵۰۰
اعلام آمادگی بنیاد ملی نخبگان برای همکاری با سازمان هلال‌احمر
معاون مستعدان و آینده‌‏سازان بنیاد ملی نخبگان از آمادگی بنیاد برای همکاری با سازمان جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

خبرگزاری برنا؛ سید محمد صادق موحد معاون مستعدان و آینده‌‌سازان بنیاد ملی نخبگان در نشست جمعیت هلال احمر با نخبگان، با بیان اینکه تلاش برای همکاری با نهادهای مختلف برای حکمرانی نخبگان از برنامه‌های بنیاد است، گفت: توانمندی‌های نوظهور در اجتماع‌ها شکل می‌گیرد، اگر نخبگان جداگانه فعالیت کنند شاید زمینه بروز توانمندی‌های نوظهور فراهم نشود.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۲ چند برنامه عملیاتی داریم که البته بدون همکاری نهادها نمی‌توان به دستاورد رسید. در حال حاضر اغلب فرایندهای شناسایی مبتنی بر خود اظهاری است و در دستور کار داریم از ظرفیت‌ها استفاده تا به سمت شناسایی افراد مستعد رویم و زمینه را برای فعالیت آنها فراهم کنیم.

موحد، مسأله محوری و برگزاری رویدادهای رقابتی را از دیگر برنامه‌های بنیاد برشمرد و گفت: بنیاد آمادگی دارد ظرفیت خود جهت توسعه هسته‌های مسأله محور در سطح دانشجویی و اساتید را به هلال احمر اختصاص دهد.

معاون مستعدان و آینده‌‌سازان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و مسکن نخبگان و توجه بنیاد به این موضوع نیز گفت: در سال ۱۴۰۱ در هیأت وزیران مصوبه‌ای در خصوص جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های تصویب شد، خوشبختانه روند اجرایی این مصوبه در ریل صحیحی در حال حرکت است و هم‌اکنون سازمان جمعیت هلال احمر کشور هم می‌تواند با بهره‌مندی از توان نخبگان و مستعدان‌برتر و با همکاری بنیاد در راستای افزایش کیفیت خدمت‌دهی به مردم گام بردارد.

در بخش دیگری از این برنامه، سعید اوحدی، مشاور و دستیار ویژه رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: امروز آخرین برنامه هفته هلال‌احمر و نقطه عطفی بر مأموریت‌های این جمعیت است.

وی با اشاره به اینکه برنامه هلال احمر تا ۱۰ سال آینده با همکاری نخبگان تدوین شده است، افزود: جایگاه نخبگان در دایره کمال جامعه امروز است و افق جدیدی در هلال احمر با همکاری نخبگان شکل می‌گیرد و بدون شک رسیدن به اهداف هلال‌احمر با حضور نخبگان تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز