رویداد WWDC ۲۰۲۳ اپل در هفته آینده برگزار می‌شود

۱۴۰۲/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۸۰۵۹۵
رویداد WWDC ۲۰۲۳ اپل در هفته آینده برگزار می‌شود
کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان اپل دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. این رویداد در پارک اپل در شهر کوپرتینو ایالت کالیفرنیای آمریکا حضور خواهند داشت.

خبرگزاری برنا؛ کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان اپل دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. این رویداد در پارک اپل در شهر کوپرتینو ایالت کالیفرنیای آمریکا حضور خواهند داشت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، این شرکت هفته آینده هدست منحصربفرد خود را رونمایی خواهد کرد. طراحی و ساخت این هدست حدود هشت سال زمان برده و در نوع خود بی‌نظیر است. ابزار یاد شده ترکیبی از هر دو فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (واقعیت ترکیبی یا MR) را ارائه می‌دهد. از آنجا که این همایش، کنفرانس بزرگ توسعه دهندگان اپل است، دستگاهی که احتمالاً هفته آینده شاهد آن خواهیم بود، نسخه توسعه‌دهندگان خواهد بود.

علاوه بر این، احتمال می‌رود که نسخه «۱۷ iOS» نیز در این رویداد معرفی شود. گفته می‌شود به‌روزرسانی‌های «۱۷ iOS» در مقایسه با نسخه پیشین بسیار جزئی هستند و فقط صفحه قفل، موسیقی و جستجوی این دستگاه بهبود خواهد یافت.

برنامه «Health» نیز ممکن است به «iPadOS» اضافه شود که می‌تواند مکمل خوبی برای کسانی باشد که از تبلت برای پخش «Apple Fitness+» استفاده می‌کنند. همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای «watchOS ۱۰» شامل به‌روزرسانی صفحه اصلی، ویجت‌های کاربردی و برخی ترفندهای جدید برای تاج دیجیتال اپل واچ منتشر خواهد شد.

در مورد بقیه سخت افزارها، ظاهراً مک‌های جدید نیز هفته آینده عرضه می‌شوند. به عقیده کارشناسان، هیجان انگیزترین رونمایی می‌تواند «مک بوک ایر» ۱۵ اینچی باشد. «اپل سیلیکون مک پرو» نیز ممکن است در راه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز