طرح ۲۴ متری کلان‌شهر اراک تعیین تکلیف شد

۱۴۰۱/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۴۶۱۴
طرح ۲۴ متری کلان‌شهر اراک تعیین تکلیف شد
استاندار مرکزی گفت: با ابلاغ طرح 24 متری مشکل چندین ساله مالکین املاک واقع در طرح و مجاورین این معبر در اراک تعیین تکلیف شد.

به گزارش برنا از مرکزی ، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی گفت: پس از تهیه طرح موضعی تفصیلی املاک واقع در طرح 24 متری، شبکه معابر پیشنهادی مبتنی بر ظرفیت معابر موجود کلان¬شهر اراک با کمترین اصلاحات ممکن تهیه و پس از تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، کمیسیون ماده 5 استان و شورای ترافیک استان و لحاظ نظرات دستگاه‌های نظارتی و با نظر موافق شورای اسلامی شهر اراک که با کلیات طرح موافقت داشته توسط استانداری مرکزی جهت اجرا به شهرداری اراک ابلاغ شد.

وی افزود: بدیهی است اجرای این معبر صرفاً در جهت تأمین و تسهیل دسترسی‌های محلی ساکنان و مراجعان به این منطقه می‌باشد و زمینه لازم برای ایجاد پیاده راه در مرکز شهر و ساماندهی معابر موجود را فراهم خواهد کرد و به هیچ عنوان نمی‌تواند عملکرد مورد انتظار از طرح موسوم به 58 متری را که درگذشته لغو شده است داشته باشد.

 شایان ذکر است معبر مذکور از میدان ولی‌عصر (عج) آغاز و پس از تقاطع با خیابان‌های شهید رجایی و شهید بهشتی تا انتهای خیابان سوم شعبان ادامه دارد و نقش بسزایی در روان سازی ترافیک مرکز شهر و اجرای پیاده راه مرکزی شهر را خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز