استاندار مرکزی : نقش اصلی رسانه‌ها در شناسایی توانمندی های جامعه است

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۲۸۱۳۹
استاندار مرکزی : نقش اصلی رسانه‌ها در شناسایی توانمندی های جامعه است
استاندار مرکزی در جشنواره ابوذر اراک گفت: رسانه‌ها می‌توانند در شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های ارزشمند جامعه، نقش اصلی را برعهده بگیرند.

به گزارش برنا از مرکزی ، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی،  روز پنجشنبه در سومین آیین معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فرهنگسرای شهر اراک گفت : رسانه‌ها می‌توانند در شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های ارزشمند جامعه، نقش اصلی را برعهده بگیرند

وی ادامه داد: اگر ملتی سه مولفه شامل، شناخت خود، شناخت دشمنان و شناخت زمان را داشته باشند آن ملت مقتدر است و کوران حوادث بر او غلبه نخواهد کرد.

وی افزود : با لحاظ همه ابزارهای سخت و نرمی که اکنون در دنیا به حرکت درآمده و کشورها را در مسیر پیشرفت و یا در مرحله عقب افتادگی نگه داشته‌، رسانه‌ها در این سه مولفه نقش محوری، کلیدی و پیشرو را برعهده دارند.

مخلص‌الائمه خاطر نشان کرد: در مولفه زمان‌شناسی، این رسانه‌ها هستند که می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، و هر جریان رسانه‌ای علاقمند به نظام و امیدوار به آینده انقلاب، وظیفه‌ای بسیار مهم و جدی را در این زمینه دارد.

وی بیان کرد: ما در اسلام عملیات روانی را مشروع نمی‌دانیم، اینکه به مخاطبان چیزی را برخلاف واقعیت القا کنیم تا برداشت و درکی داشته باشند، به این چارچوب، عملیات روانی گفته می‌شود که در نظام دینی ما پذیرفته نیست.

مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه، ما با عملیات روانی مقابله می‌کنیم، اما عملیات روانی را خود مدیریت نمی‌کنیم، گفت: ولی در بیان واقعیت جامعه، شناخت موضوعات، ظرفیت‌ها، شناسایی نقاط ضعف خود و تحلیل شرایط موجود، باید از همه ابزار سخت و نرم استفاده کرد.

در پایان این آیین، برترین‌های سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی تجلیل شدند.

عکاس خبرگزاری برنا نیز رتبه دوم بخش عکس این جشنواره را کسب کرد 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز